Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttöjeni nimiä kommentoitiin face to face :(

Vierailija
28.07.2010 |

Noin 35-vuotias mies, joka itsekin on isä, sanoi että "No on kyllä aika yksinkertaiset junttinimet, toivottavasti tytöistä ei tule nimensä veroisia". Vähän sillain pilke silmäkulmassa kommentoi ja yritti varmaan saada mut vimmatusti puolustautumaan, mutten jaksanut nähdä vaivaa. Hänen omilla lapsillaan on oikein romanttishenkiset nimet Gabriel ja Daniela.

Meillä on Oona ja Aada.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pitää kommentoida, makujahan on monia :(

Meidän pojan nimeäkin on ihan jopa ystävät kommentoineet. Tuntuu pahalle, koska nimi on meidän mielestä hyvä ja en ole koskaan kellekään itse mennyt nurisemaan että ompa teidän kersoilla muuten rumat/oudot nimet, vaikka en niistä liieemmin pidäkään. Ja meidänkään pojan nimi ei ole edes erikoinen. Ihan suomalainen tavallinen nimi, mutta sattuu olemaan jossain sarjakuvassa samanniminen hahmo... siksi ei olisi ollut kuulemma hyvä laittaa nimeksi. Huoh!

Vierailija
2/14 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistymätöntä kommentoida toisten nimiä, kokoa tai muutakaan henkilökohtaista ominaisuutta. Miehen mielestä varmaan hän itse on onnistunut napakymppiin nimiä lapsilleen valitessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yöuniani menettänyt, mutta sellaista ärsytyksensekaista pahaa mieltä olen kyllä tuntenut.

ap

Vierailija
4/14 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa tuollaisten olla.

Vierailija
5/14 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin aada ja oona virtanen kuin daniela ja gabriel lahtinen. Se jos mikä on naurettavaa... Kertoo myös jotain älykkyysosamäärästä tuo käytös.

Vierailija
6/14 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valinnut nuo kökkönimet ja se purki kiukkunsa suhun kun ei pirttihirmulle uskalla. sun tytöillä on ihanat nimet. Meiltä se junttinimi löytyy, mulla on Maija.

Vierailija
7/14 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkin oikein ihana Junttinimi ;) tulee meillekin jos joskus tyttö saadaan.

T: se sarjakuvahahmon äiti ;)

Vierailija
8/14 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä voit vinosti hymyillä seuraavan kerran kun kohtaat tuon miehen ja mietiskellä hänen tyttäriensä prinsessanimiä. ;o)

Vierailija
9/14 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu ihan siitä, mitä kukakin pitää junttinimenä. Ilmeisesti se tyyppi piti junttimaisena antaa nimeksi suosittuja muotinimiä, mutta ite oon sitä mieltä, että junttimaista on antaa suomalaislapselle jotkut hienolta kuulostavat ulkomaalaiset nimet.

Vierailija
10/14 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ihmeellinen reaktio kyllä. En itse ole koskaan ajatellut ko. nimiä mitenkään erityisen junteiksi. Terv, Oona-niminen äiti, jonka tyttären nimi on Ada.

Vierailija
11/14 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ihmeellinen reaktio kyllä. En itse ole koskaan ajatellut ko. nimiä mitenkään erityisen junteiksi. Terv, Oona-niminen äiti, jonka tyttären nimi on Ada.

Vierailija
12/14 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitan seuraavalle lapselle sen nimeksi jos on tyttö:) nuo miehen lapsien nimet ne vasta uber yököttäviä ovat,voiko olla enää "teennäisempää"

Vierailija
13/14 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän esikoisesta tuli Elviira ja miehen 30v kaveri kommentoi sitä että "tommonen ihme mummonimi!"..

Oma tyttärensä on erittäin persoonallisesti Nea.

Vierailija
14/14 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vielä linjoilla? Onko tyttäresi kaksoset?