Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhempien talossa taatusti hometta, mutta eivät usko. Mikä avuksi?

Vierailija
27.07.2010 |

Tultiin just lomareissulta mun vanhemmilta kotiin ja kaikki siellä olleet kamat haisevat ihan järkyttäviltä. Sanottiin siellä hajusta, mutta vanhemmat (varsinkin mun isä) vain vetivät herneen nenään ja eivät suostuneet keskustelemaan asiasta. Heillä on kaikenlaisia outoja oireita, jota he itse pitävät vain vanhuuden tuomina "kremppoina", mutta entä jos oireilevat hometta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme kuitenkin välttäneet puhumasta talossa olevasta hajusta. Emme kuitenkaan voi astmaatikkoina siellä enää yöpyä.

Mutta olemme sairauksista puhuessamme ottaneet esille maltillisesti mahdollisuuden homeeseen. Siis tyyliin "oletko ajatellut että nuo oireet täsmäävät myös homealtisukseen?" Nyt anoppi onkin menossa tutkimuksiin joten eiköhän asia saada tutkittua.

Vierailija
2/3 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listaa homeoireet ja näytä lista vanhemmillesi. Kerro että olet huolissasi heidän terveydestään ja tarjoudu maksamaan ja tilaamaan kosteusmittaus. Lupaa että jos ei löydy hometta, et enää ikinä mainitse sanallakaan oudosta hajusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sanottavasi sanonut ja se viesti on varmaan kuultu. Mukavaa kuultavaa tuommoinen ei ole. Jotkut kieltää tuommoisen asian varmaan hautaan asti, jotkut taas saattavat vaatia asian kanssa sulatteluajan. Anna ajan kulua ja katso, että mitä tapahtuu.

Vierestä on tuommoinen raskas tietty katsoa, mutta heidän on elämänsä. Minullakin on tosi vaikea tilanne, kun olen tosi vaikeasti astmainen ja tiettyjen sukulaisten talot ovat niin homeessa, etten voi siellä yöpyä, kaikkina vuodenaikoina käydäkään. En kuitenkaan kehtaa sitä asiaa sanoa ja niinpä nämä sukulaiset varmaan luulevat, että välttelen heitä, vaikka oikeasti välttelen heidän talojaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän