Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka kauan teillä on keuhkokuume kestänyt?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkikäteen ajatellen olisi pitänyt ottaa vielä 7-10 päivää, sen verran heikossa kunnossa olin töihin palatessani.

Enää en tiedä, että kauanko itse keuhkokuume kesti. Viikon olin sairaalassa ja kun rupesin saamaan antibioottia, niin tulehdusarvot alkoivat laskea.

Kuka teillä sairastaa?

Vierailija
2/5 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten palasi kouluun, mutta kaikki urheilu yms olikiellettyä vielä viikon kaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi viikkoa. Tuon jälkeen menin takaisin kouluun, kunnes keuhkokuume teki viikon päästä paluun, ja kesti toiset kaksi viikkoa.

Vierailija
4/5 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies meillä sairastaa. Viikon sairasloma jo takana ja nyt paukahti tänään toinen viikko perään. Ei näytä vielä yhtään hyvältä vaan päinvastoin mennyt minusta melkein huonompaan suuntaan taas.

Vierailija
5/5 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo CRP on tärkeä, se on tulehdusarvo ja kertoo mihin päin tulehdus on menossa (paranemassa/pahentumassa). Keuhkokuume voi uusiakin.

Minulla teki aikoinaan juuri tuolla tavalla, että ensin vaikutti siltä, että keuhkokuume alkoi parantua, mutta sitten alkoi menemään huonompaan suuntaan. Lääkäri ei tahtonut uskoa minua, kun sanoin että heikottaa ja hengästyttää, ottakaa tulehdusarvot. Niinpä vain tulehdus oli mennyt toiseenkin keuhkoon. Yhteensä sairastin neljä viikkoa. Toipuminen tuon jälkeen vei vielä pari-kolme viikkoa ihan hissukseen oloa, ei voinut rasittaa itseään oikeastaan ollenkaan.