onko tämä suuri ruokamäärä yhdelle päivälle vai
normi? ihan mielenkiinnosta kyselen.
aamulla 2 ruisleipäpalaa mis metwurstia, tomaattia ja juustoa, oboylasin
päivällä quesadillas 2 kpl Amarillossa, pepsimaxia
illallinen kaalilaatikkoa maitoa ja vaniljajäätelöä 2 palloa
illalla omenan ja 2 paahdettua viipaletta paahtoleipää kalkkunan kans, oboylasin ja kurkkua
Kommentit (14)
aika rasvaisia ruokia kyllä, ehkä siinä voisi petrata
Jätä pepsi ja jätskit niin ihan ok...
oo käytännössä ihan kalorittomia?
niin, ja päivän treeni oli 30min spinning+45min bodypump
Siitä siis kärsii vain hampaat. Muuta väittäviä on, mutta he pitäköön uskonsa.
Eikös noihin quesadilla-annoksiin Amarillossa kuulu vain yksi pieni tai iso? Tilasitko varta vasten kaksi? Mitä täytteenä? Se pieni oli nimittäin mulle yksinään juuri sopiva.
olen 168/51, joten ehkä tuo voi olla vähän pullukoille ihan ok määrä.
siis ilman kaakaota, limua ja jätskiä. Riippuu sitten minkäkokoiset annokset...
minä syön paljon enemmän ja olen pitänyt syömisiäni ihan kohtuullisena....
Olen 42v 157 cm ja 46 kg
Paljon lihavien ihmisten kanssa työtä tekevänä tuo lista ei kuulosta mahdottomalta.
Ongelma useimpien kohdalla on se kaikki, mitä ei huomaa edes syövänsä. Työpaikan pöydällä sattuu olemaan suklaapaloja, joita ohikulkiessa nappaa aina muutaman. Kahvitunnilla joku tarjoaa kakkua ja sekin unohtuu laskea. Kaupassa on maistiaisia. Kotimatkalla syödään jäätelö. Naapuri tarjoaa karkkia. Autoon on unohtunut vanha sipsipussi. Ruokaa laittaessa eksyy suuhun makupala jos toinenkin. Lapsille eväitä tehdessä hujahtaa kuin huomaamatta muutama juustosiivu ja kinkkuviipale. Illalla telkkaria katsoessa tulee napattua vähän miehen olutpullosta ja haukattua suolapalaa - tai peräti otettua ihan omat...
Ainakin siis omiin syömisiin verrattuna.
metukan tilalle kurkku tai tomaatti, jädet pois, kaakaon tilalle sokeriton tee.
yleensä paljon enemmän. Esimerkkiateriaan lisäisin aamupalaan toiset 2 vastaavaa leipää. Amarillo ok. Iltapalalle myös useampi leipä tmv. Kaakaota en juo, mutta saatan juoda tuoremehua/sokerilimsaa. Ja olen kyllä hoikka yli 30-v.
on se muuten jännä kun moni ketjussa sanoo syövänsä enemmän ja olevansa silti hyvin hoikka.
Itse olen 160 ja 58kg eli en todellakaan hoikka ja tuo ruokamäärä on minusta valtava. en todellakaan amarillon jälkeen söisi kotona enää mitään loppupäivän aikana. lisäksi leivällä ei kyllä metwurstia, juusto ja vihreet riittää. Ei kaakaotakaan. En myöskään napostele, mutta jäätelöä saatan joskus syödä tai pienen geishapatukan. Ja ruumiillista työtäkin teen. sitten väitetään ettei ihmisten elimistöissä ole niin suuria eroja että se selittäis ;/
Jos siis joka päivä noin söisi. Mutta jos aina joskus niin ei haittaa.