Minne mennä Tampereella?
Ollaan miehen kanssa menossa kaksistaan kun on sinne asiaakin, mutta samalla voitais käydä katsomassa nähtävyyksiä ja syömässä.. Odotan ekaa joten äitiysvaatteitakin vois olla kiva katsastaa, neuvokaa mistä löytyy?
Entäs Tampereen Ikea, minkä kokoinen se on?
Kommentit (7)
Kiva päästä edes pienelle kesälomareissulle :D
ap
Äitiysvaatteita itse etsisin Ideaparkista tai Hämeenkadun H&M:ltä.
Suosittelen Hatanpään Arboretumia ja pientä piknikiä sen yhteyteen. Ruusut alkavat kukkia ja se on ennen kaikkea ihanan romanttinen piknik-paikka.
Pyynikin näkötornin munkit on maan kuuluja. Niitä on ihan ehdottomasti maistettava!! Pyynikiltä kauniit maisematkIn, joten pieni iltalenkki sinne päin olisi hauska tapa päättää vaikka shoppailupäivä. näkötorni auki muistaakseni kahdeksaan joka ikinen päivä.
Minkälaista ravintolaa etsit?
Pihviravintoloja löytyy monenlaisia, mutta aikuisille vieraskuntalaisille suosittelen Gastropub Tuulensuuta. Pubista löytyy myös holittomia siidereitä ja oluita. Ruoka on todella hyvää ja kohtuuhintaista. Myös jälkiruokia kannattaa maistaa.
Tampereen ravintoloista löytyy hyviä kuvauksia: http://www.huviopas.net/tampere/
Siellä myös jotain tapahtumia. Tällä viikolla on kukkaisviikot ja niihin liittyen erilaisia konsertteja (myös ilmaisia).
käykää Pyynikin näkötornilla munkkikahveilla
Samalla pääsee pikkurahalla vilaseen Tretta korkealta, eikä todellakaan ole rahastuspaikka. Munkit tosiaan maakunnan parhaita ja joka päivä tuoreita (myös viikonloppuisin). Paikka on auki koko päivän ja autolla pääsee viereen:)
Joku muukin tykkää Tuulensuusta :-)
Mun lempi"ravintola". Ei vaan ole mahdollisuutta käydä siellä kovin usein, kun ei ole lapsille sopiva. Meillä 2 lasta, joista toinen vielä vauva. Heti kun kehdataan jättää vauva hoitoon, mennään taas Tuulensuuhun maistelemaan ihania lammaspullia tai karitsapaistia :-)
Torniin mennään ainakin, sen päätin just! :) Ravintolasta en osaa vielä sanoa, kiitos suosituksista! :))) Olen niin iloinen vaikka onkin pieni reissu vaan ..
ap
käykää Pyynikin näkötornilla munkkikahveilla