Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Töihin pääsevät kaikki jotka töitä haluavat.

Vierailija
27.07.2010 |

Mutta jos olet vailla työpanoksestasi sellaista palkkaa, että sillä itsesi ja perheesi ilman sossunluukkua elättäisit, niin eipä niitä töitä sitten enää olekaan kaikille tarjolla.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos olet vailla työpanoksestasi sellaista palkkaa, että sillä itsesi ja perheesi ilman sossunluukkua elättäisit, niin eipä niitä töitä sitten enää olekaan kaikille tarjolla.

kun ei vain ole järkeä tehdä töitä ja siitä huolimatta joutua sossun luukulle. Kyllä palkan pitää olla sellainen ettei sossua tarvita.

Vierailija
2/12 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin epäselvästi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammattiliitto Pamin, jäsenistö elää niin pienillä ansioilla, että tarvitaan vielä tulonsiirtoja palkan lisäksi.

Aivan kahjoa, koska palkalla pitäisi tulla toimeen. Siivoojat, myyjät, kiinteistön hoitajat jne. saattavat tehdä osa-aikaista, vaikka haluaisivat kokoaikaisen työn.

Vierailija
4/12 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten riippuu myös siitä missä asuu. Kaikki ei asu pääkaupunkiseudulla tai edes lähellä sitä.

Vierailija
5/12 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtää lukemaansa???

Ohis

Vierailija
6/12 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtää lukemaansa??? Ohis

Eikö tätä asiaa saa kommentoida? Me muut kirjoittajat olemme samaa mieltä kanssasi.

Vierailija
7/12 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
8/12 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksikähän kukaan ei tuota kertonut, vaan ihan turhaan olin vuosia työttömänä. Kun NIITÄ TÖITÄ EI OLLUT! Ihmisiä on työttömänä, siksi että ei ole työtä. Onko se niin vaikea tajua? Itse hain aktiivisesti töitä myös muilta kuin kotipaikkakunnalta. Viimein sitten hajotin perheeni ja lähdin Helsinkiin,kun ei hermo enää kestänyt sitä työttömyyttä ja ikuista rahapulaa. Avioerohan siinä tuli ja lapsille mt ongelmia, mutta olipahan työtä minulla. Nyt olen taas työtön enkä omasta halustani.

Vierailija
9/12 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtää lukemaansa??? Ohis

Eikö tätä asiaa saa kommentoida? Me muut kirjoittajat olemme samaa mieltä kanssasi.

Ohis= ohikulkija, ei ap.

Ja nuo kommentit oli sellaisia että ap:n tekstiä ei oltu tajuttu.

Ohis

Vierailija
10/12 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän niitä töitä kaikille riittää! Minunkaan ei tarvinnut lähettää kuin 270 hakemusta ennen kuin pääsin töihin. Nyt olen puhelinmyyjä, vihaan tätä työtä, palkka on paska, mutta muutakaan ei saa

Vierailija
11/12 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin epäselvästi?

Vierailija
12/12 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on vakituinen vuorotyö. Lapselle saimme parin vuoden jonotuksen jälkeen paikan lähipäiväkodista. Siitä sen takia, että olisi tulevat koulukaverit jo tuttuja etukäteen ja siksi, että minulla ei ole autoa käytössä. Päivätyötä ei ole tarjolla tällä paikkakunnalla. Viimeisin pätkä loppui yli vuosi sitten eikä uutta löydy. Vuorotyöhön en voi mennä, koska lapsi ei ole vuoropäiväkodissa. Vuoropäiväkotiin taas ei saa paikkaa muuta kuin todellisen tarpeen takia. Yhtäkkiä muutaman kk työrupeamaan on siis mahdotonta saada paikkaa vuoropäiväkotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän