Mitä liukastetta käytätte tai mitä käytätte liukasteena?
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 16:46"]
Mihin te käytätte sitä liukkaria? En ole vielä törmännyt tilanteeseen ettei luistais ilman liukkaria. Mies 30v
[/quote]
Kuten jo sanottu peppuseksissä, fistauksessa tai todella pikapanoissa se on ihan kiva varmistus. Tai joskus sillon kun itse jo puoliksi nukkuu. Myös jotkut lelumateriaalit on sellaisia, jotka ottaa enemmän limakalvoihin. Onnistuu joo kaikki tarvittaessa ilman liukkariakin, mutta kun mun kostuminen ei ole meillä kummallekaan itsetuntokysymys, niin joissakin jutuissa on kiva pelata varman päälle ja nauttia mieluummin heti ja varmasti kun ottaa turhaa riskiä epämukavasta tunteesta ja nirhaumista. Monilla myös jokin raskauden tai kuukautiskierronkin vaihe, imetys, vaihdevuodet, lääkitys tms. voi aiheuttaa tilapäistä tai pysyvämpää kuivuutta. N27
Emättimen sisälle ei mitään (paitsi sylkeä jos olen esileikkinä antanut suuseksiä miehelle), klitalle joskus vauva- tai kookosöljyä, anaaliin laitettaville leluille on toiminut myös vauvaöljy tai sitten jokin "oikea" liukkari.
Mihin te käytätte sitä liukkaria? En ole vielä törmännyt tilanteeseen ettei luistais ilman liukkaria. Mies 30v
[/quote] Ihan spermaani olen käyttänyt tai touhutippoja. Jos on kuvat huulet niin puristaa jokusen tipan munan päähän ja työntyy sisään :)
mies32v
Natusan baby oil. Ihan parast. Tulee samalla hoidettuu alapää. Itsel tulee herkästi hiivatulehdus s-kauppojen liukkareista.
Durexin play ja heat näyttäisi löytyvän tällä hetkellä yöpöydän kaapista. Hyvin liukuu, mutta tahmaa. Seuraavaksi voisi kokeilla jotain muuta.
Nosto kertokaa lisää sellasia jotka toimis käsipeleissä myös eikä tahmais ja saa olla ihan rypsiöljyäkin ? Tosi monet seksikauppojen " top liukkarit " on huonoja
Kookosöljy. Sitä voi käyttää koko kroppaankin. Miehen muna ja pallit on mukavan sileät kun säännöllisesti käytän niihin tuota.
Ykköseen RFSU Magic Glide ja kakkoseen EasyGlide Anal.
[/quote]
Kun ikää kertyy niin tilanteitakin tulee. Kiva ettet vielä ole sellaiseen joutunut.
http://www.vauva.fi/keskustelu/1206950/ketju/mita_liukastetta_kaytatte_tai_mita_kaytatte_liukas/viesti/44#44
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 12:54"]
Liukkaria tarvitaan silloin, kun kitka aiheuttaa jommalla kummalla ikävän tuntemuksen ja/tai ihon ja limakalvojen ärsytystä. Tai kondomin hajoamisia, mikä jälkiehkäisyineen on siis varsin ikävää toistuessaan. Ja silloin liukastuksen tarpeen tarpeen määrittävät sinun sijaasi tietenkin ne jotka itse toimintaan osallistuvat.
[/quote]
m45+