Löytyykö kodistasi marimekon unikkoa?
Mitä?
Itsellä on kappaverhot, peltisiä purkkeja, tabletteja, patalappuja ja patakintaita. Jokunen muki, pussilakanasettejä.
Kommentit (27)
jotka on itse ommeltu v.-92 tai toinen -70 luvulta
essu, patakinnas, makkarissa pitkät verhot, 3 lakanaa ja kahta käytetään ihan jatkuvasti, varmaan 50 vkoa vuodessa on unikkolakana sängyssämme.
Muutenkin tykkään Marimekosta tosi paljon. Kaikissa huoneissa on Marimekon lakanat, kaikki tarjottimet, pojan reppu. Vaatteita ei juurikaan, mulla ehkä 3 paitaa, pojalla max samanverran. Ovat erikoistuneet enemmän tytön vaatteisiin, ikävä kyllä.
Ja pussilakanoita (2 aikusten ja yhdet lasten)
sekä Avonin unikko meikkejä :-)
Muuta ei.
ja parissa puserossa aplikaationa.
Marimekolta löytyy kyllä kauniita kuoseja, mutta Unikko ei lukeudu niihin.
verhokappa, patalaput, muki, silityslauta, pyyhkeitä...
itse lasista sulattamalla tehty lasivati, johon leikkasin keskelle yhden unikkokukan violetista lasista.
eli ei todellakaan. sitä tulee ja näkee joka puolella.alkaa olla jo out ja pahasti!
Olisi kaunis kuvio, mutta tympii kun sitä on joka paikassa. Saattaisin käyttääkin jos olisi harvinaisempi.
Yksi lasten pussilakanasetti, yksi hame, servetteja ja tabletteja (niita lautasenalustoita siis). Onneksi ei sen enempaa, olen nahnyt kaupungilala naisen jolla oli unikkoa kiireesta kantapaahan, laukkua ja sateenvarjoa myoten. Kamalan nakoista. ;-)
2 tyynylinaa ja 2 erittäin kulahtanutta patakinnasta.
Sekin on ollut ulkokäytössä jo kolmatta kesää, joten värit on aika lailla haalistuneet.
Kaksi ruokalappua lapsilla ja kolme melamiinista sushikippoa (tai mitä ovatkaan).
Ulkomaalaiset on niistä innoissaan, joten heille vien lautasliinoja, patakintaita ja kangastakin, mutta kotona meillä ei ole unikon unikkoa. Eipä oikeastaan muutakaan Marimekkoa.
Tytön pinnasänkyn pehmuste reunoille,aivan ihana vaaleanpunainen.Muutamia paitoja ja bodeja pojalla pienenä
jotka on itse ommeltu v.-92 tai toinen -70 luvulta