Te, joilla pitkät hyväkuntoiset hiukset:
millainen hiuslaatunne on? Entä, pidätkö hiuksia koskaan kiinni ja jos niin millä vehkeellä..?
Minulla ohuet pitkät hiukset, ja en uskalla pitää niitä kiinni juuri millään systeemillä kun pelkään kunnon puolesta :/
Kommentit (10)
on paksut, karheat ja jouhimaiset hiukset. Pidän kiinni kumilenksuilla tai pinneillä ja soljilla.
Mulla on paksuhko hieman taipuisa tukka (taipuu, jollen föönaa sitä pesun jälkeen sekä kihartuu kosteella ilmalla).
Pidän kiinni hiuslenkeillä, joissa ei ole metalliosaa. Niitä on paljon nykyään erilaisia. Sitten sellaisilla hampailla pistän kiinni. En ole huomannut, että vahingoittaisi hiusta. En pidä koskaan auki.
arkena aina ponnarilla tai letillä, muuten ovat tiellä. liian raskaat pysyäkseen nutturalla.
yksittäinen hius ohut mutta niitä on tuhottoman paljon. Kestää kiinnipidon ja kaikenlaiset käsittelyt. Oli ennen tosi pitkä silloin letitin yöksi.
taipuisat, jopa hieman kihartuvat, pehmeät hiukset. Pitkät ja tuuheat. Pidin niitä lähes aina kiinni, koska hiuslaatu oli sellainen että meni toivottomasti takkuun hetkessä jos oli auki. Ihan letillä siis täytyi pitää yöt ja päivät jos halusi seuraavasta harjauksesta alle 2h selvitä.
Nykyään mulla on lyhyet hiukset. Ja helppo elämä. :)
Mut niitä on runsaasti. Hieman luonnonkihara ja takkuuntuu aika helposti. Pidän aina öisin kiinni löysällä nutturalla pän päällä kankaisella renksulla. Päivällä pidän joskus ponnarilla ja käytän silloin myös kumilenksuja. En föönää hiuksia kuin pakosta. En myöskään suorista, kuin todella harvoin. Usein iltasaunan/suihkun jälkeen annan vapaana kuivaa, hiukan kosteana varovasti harjaan, kierrän löysälle nutturalle ja aamulla hiukset ovat loivalla kiharalla. Joskus laitan illalla muotoilusuihketta kosteisiin hiuksiin, usein annan olla vaan luomuna. Aamulla suihkautan hiukan kiinnettä ennen töihin lähtöä. Jos haluat pitää kiinni, kokeile muovista "kämmenklipsiä". Sen ei pitäisi vaurioittaa hiuksia. Tai sit kankaisia renksuja.
vaalea mutta niitä myös paljonja loivasti luonnonkihara. Pidän aina ponnarilla tai sykeröllä kumilenksulla. Myös olen pitänyt nutturalla öitä ja silloin loivat kiharat. Nuorempana kun oli käsitelty hius (permis) niin hius katkeili jos oli kiinni. Nykyään raidoitettu ja ei mene miksikään kiinnipitämisestä.
mutta paljon tukkaa täällä. Liukkaat, ei pysy helposti kiinni eikä takkuunnu koskaan. Pidän usein auki ja joskus metallittomilla lenksuilla tai sellaisilla "hainhampailla".
Pidän hiuksia niiden paksuuden vuoksi jatkuvasti kiinni. Hiukset ei tunnu kärsivän.
kuminauhalla sido. Itse pidän pitkiä hiuksia aina kiinni, ainoa poikkeus on baarireissut ja yöllä kun nukun