Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi painoni ei palaa synnytyksen jälkeen ennalleen? :(

Vierailija
26.07.2010 |

Lähtöpaino oli 70 kg, raskauden lopussa painoin 85 kg. Synnytyksen jälkeen paino tippui puolen vuoden aikana tasaisen rauhallisesti, kunnes jämähti 72,5 kiloon. Tässä olen nyt killutellut monta kuukautta.

Onko lopputulos siis se, että olen lihonut 2,5 kg? Miksi - olen kyllä koko ajan syönyt terveellisesti ja harrastanut liikuntaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vika on ruoassa. Tee se ‘perinteinen’ ruokapäiväkirja, kaikki pienetkin suupalat ja lusikalliset sinne, ehkä sieltä loytyy vastaus tähän mysteeriin. Ja syo vähemmän, liiku enemmän

Vierailija
2/4 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vika on ruoassa. Tee se ‘perinteinen’ ruokapäiväkirja, kaikki pienetkin suupalat ja lusikalliset sinne, ehkä sieltä loytyy vastaus tähän mysteeriin. Ja syo vähemmän, liiku enemmän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.. taidat itsekin tietää mistä tämä mysteeri johtuu. Ei siitä että kehosi olisi säästöliekillä, ei siitä että vatsassasi on kivi jota et pysty koskaan sulattamaan...

Vierailija
4/4 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.. taidat itsekin tietää mistä tämä mysteeri johtuu. Ei siitä että kehosi olisi säästöliekillä, ei siitä että vatsassasi on kivi jota et pysty koskaan sulattamaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan