juoppoäijä onko kellään muulla tällaista?
Juuri nyt olen viimeisilläni raskaana ja mieheni umpikännissä joka päivä viikonloppuna. Yritin sanoa hänelle että toi ei ole normaalia. Viikolla menee vielä lisäksi ainakin pari kaljaa iltaisin. Kyselin eilen että taksillako mun pitäisi lähteä synnyttämään ja hän vaan totesi että olenhan aina vienyt sut ennnenkin (2 lasta ennestään).
Seuraamukset oli sellaiset että yks kaks hän oli häipynyt ja kun mentiin muksujen kanssa kauppaan niin herra löytyi paikalliselta räkälästä istumassa entisen vaimon broidin kanssa. Olisi kyllä tehnyt mieli tappaa. Kun uhkailen jotain niin siitä vaan seuraa että herra juo entistä enemmän ja hän ei ainkaan lähde talosta ja jos lähtee niin ottaa lapset mukaan. Niin mitä sitä tekee. Elämä on kyllä yhtä helvettiä välillä.
Kommentit (4)
niin miehesi reagoi tuolla tapaa uuden vauvan tuloon. Taitaa turruttaa tunteensa tms. Oletko kysynyt häneltä, miltä tuntuu tulla kolmannen kerran isäksi?
Itse olet elämäsi miehen valinnut. Olet nähnyt jo vuosia minkälainen hän on, ja silti päättänyt vielä hankkiutua hänelle raskaaksi. Kanna nyt taakkasi, jos et kerran uskalla ilman häntäkään elää. Turha ruikuttaa.
niin nopeasti kuin voit. Tarkoittaako nopeasti 5kk vai 5 uotta sen tiedät itse. Olen itse joutunut elämään lapsuuden juopon isän kanssa ja en todellakaan toivo samaa kenellekään. Saati kuinka sinä raunioidut koko ajan pikkuhiljaa pala palalta. Sitten pahimmassa tapauksessa olet 20 vuoden päästä aivan palasina ja huomaat eläsi valuneen aivan kuin hiekka sormiesi välistä.
Haluatko olla oman elämäsi ajan toisen naulattavana? Vai haluatko että voit olla iloinen ja vapaa jatkuvasta pahasta olosta. Sen voit päättää aivan ja ainoastaan vain sinä itse. Vastuu on sinun. Lähtö on tuskaisaa, mutta voin vain sanoa, että itse en eläisi päivääkään tuollaisen miehen kanssa. Vaikkakin omat lapseni olisivat kuinka pieniä.
Siskon perheessä kyllä ollu.