Mitä kun miestä ei seksi kiinnosta?
Seksi kestää todella vähän aikaa ja muutenkaa huomiota ei heru muutakuin ohi mennen. Nyt on jo kestänyt vuoden verran että kerran viikossa harrastetaan. Meidän ongelma on kylläkin ollut että tekee eriaikaan mieli.
Nyt rupeaa loppumaan ymmärrys kun toinen hokee rakastavansa, mutta silti mitään ratkaisua ei löydy huomio/seksi ongelmaan.
Omasta mielestäni olen hyvännäköinen ja hoikka. ja sitä paitsi mies on minua 9 vuotta vanhempi.
Mitä tässäkin tilanteessa tekisi? Olen yrittänyt puhua asiasta, mutta mitään selvyyttä ei ole tullut....
Kommentit (11)
...en mä pettämään rupea. :)
minulla sama ongelma..vaimo ei haluu..eikä viittis pettää
Olen saanut viimeksi seksiä maaliskuussa 2009 mieheltäni (joka minua 20v vanhempi)!
Ihana lapsemme on nyt 8kk vanha.
Voin kertoa että vitsit on hiukka vähissä..
Olen koittanut niin hyvällä kuin pahalla..
tuntuu että mikään ei auta.
Kauanko pitää vielä odottaa?
Neuvoja???
Olen saanut viimeksi seksiä maaliskuussa 2009 mieheltäni (joka minua 20v vanhempi)! Ihana lapsemme on nyt 8kk vanha. Voin kertoa että vitsit on hiukka vähissä.. Olen koittanut niin hyvällä kuin pahalla.. tuntuu että mikään ei auta. Kauanko pitää vielä odottaa? Neuvoja???
auteentaanko toisiammae:)
seksiä ihan varmasti, jos ei omassa kodissa niin sen ulkopuolella. Jos ei oman kumppanin kanssa ole seksuaalista kanssakäymistä, niin ketä siinä pettää?
Ehdotat vierasta miestä kun et omalta saa tarpeeksi. Halutessaan miehesi saa tulla katsomaan, kun vieras nai puutteessa olevaa kiimaista vaimoa.
Tuli vaan mieleen kun lukee noita fantasia tarinoita, aika paljon miehillä on sen tyylisiä fantasioita.
Ei tarvis pettää;)
Hyvä pointti tuli tuossa "jos ei seksiä ole, niin ketä siinä pettää". Ihan samoilla linjoilla.
Lapsemme tulo lopetti vanhempien intiimiyden kuin seinään ja ainakaan mun aktiivinen libidoni ei sitä yksinkertaisesti kestä. En osaa elää ilman naisen kosketusta kovinkaan kauaa. Nyt olen reilut puoli vuotta sinnitellyt, puhunut ja puhunut asiasta kotona.. Ilman parannusta.
Nyt siis henk.koht. olen päättänyt - ja saanut luvankin - ruveta hakemaan tyydytykseni muualta. Mikään muu ei auta. Halut ei kohtaa.
ei minunkaan mies halunnut minua pitkiin aikoihin vieläkin voi mennä viikkoja ilman seksiä.
Pettäminen ei ole mikään ratkaisu, siitä ongelmat vasta alkaakin.
Koita vielä keskustella lisää ja jos ei auta ala hoitelemaan itsesi.
Mitenniin ei tee samaan aikaan mieli? Miehillähän tekee aina mieli :-D
Koittakaa nyt naiset vuorostanne tehdä edes joskus niitä aloitteita. Se on turhauttavan oloista, jos nainen on passiivinen ja kieltäytyy useasti seksistä.
M34
Mitenniin ei tee samaan aikaan mieli? Miehillähän tekee aina mieli :-D Koittakaa nyt naiset vuorostanne tehdä edes joskus niitä aloitteita. Se on turhauttavan oloista, jos nainen on passiivinen ja kieltäytyy useasti seksistä. M34
Kunten otsikossa lukee,niin mitäs jos mies kieltäytyy kerta toisensa jälkeen? Sitten monen viikon päästä saa sääliseksiä jos hyvin käy.
Meillä on sama juttu mutta toistepäin;) Eli vaimoa ei oikeastaan enää kiinnosta... SInun pitää hankkia seksi ja huomio toisin keinoin...