Kyllä alkoi monilla poru, kun otettiin äkkilähtö etelään...
Kaikenlaisia kommentteja, että kuinka te nyt taas ja miten voitte mennä etelään kesällä ja miten teidän rahat riittää kun kokoajan olette reissussa jne. Olis pitänyt pitää omana tietona koko lähtö :(
Kommentit (29)
Miksi lähdette etelään näillä keleillä?
saadaan paremmin ajatukset ja tekemiset irti työstä.
nauttikaa lomastanne kun kerran siihen on mahdollisuus. Itsekin käyn n. puolenvuoden välein miehen kanssa ulkomailla ja kyllähän nuo muutamat tutut sitä aina päivittelee että miten pystytään niin usein käymään. Noh, pakkokos sitä on tuhlata rahaa turhanpäiväiseen täällä kotona kun voi laittaa aina palkasta vaikkapa sen 100e säästöön ja lähteä sitten ulkomaille.
Ja tuosta kesällä ulkomailla käymisestä.. onhan siellä ulkomailla muutakin kuin se lämpö minkä takia monet sinne menevät. Itse olen käynyt jo vuosien ajan ulkomailla (yleensä kreetalla) joko toukokuun lopulla tai kesäkuun alussa, siksikin että siellä on silloin lämmintä ja hyvät säät muutenkin, ja ylipäätään rentoutumassa. :)
Olisitte lähteneet johonkin, missä oikeita kokemuksia voi hankkia.
maailma on pullollaan muitakin kohteita, niitä joissa on jotain muutakin nähtävää kun se aurinko ja uima-allas (joita löytyy näillä keleillä suomestakin)
Miten niin turistirysästä? Ja miksei siitäkin sais uusia kokemuksia?
kannattaa joskus käydä katsomassa
maailma on pullollaan muitakin kohteita, niitä joissa on jotain muutakin nähtävää kun se aurinko ja uima-allas (joita löytyy näillä keleillä suomestakin)
Eihän ap sanonut minne olivat menossa!? Kyllä valmismatkoistakin saa paljon irti paikasta riipuen, ja tekee itse retkiä ympäristöön.
Ne on ihan oikeasti ne kateelliset jotka päivittelee. Kuten täällä av:lläkin nämä muutamat ;)
keskikesällä Itä-Suomen kierros, keväällä Riiassa ja Saksassa, mies vieläpä Columbuksessa alkukesästä ja mökkeiltykin on, joten nyt on Kreikan vuoro :))) Ja btw- kotoa löytyy se uima-allaskin ;)
Just tultiin eilen Kreikasta kotiin. "Mitä te nyt sinne kesällä menette? Täälläkin on niiiiin kuumaa. Varmaan meni taas rahaa" ja blaa blaa blaa..
Jotkut ei tunnu tajuavan, että loma on muutakin kuin lämpöä. Ai että oli ihanaa, kun vieressä oli meri, iso uima-allas, joku muu teki ruuat ja varsinkin korjasi jäljet, siivosi yms yms. ja itse pääsi ihanan rentouttavan päivän jälkeen ilmastoituun huoneeaeen nukkumaan. Lapsi sai uida sydämensä kyllyydestä ja vanhemmilla oli ihanaa aikaa istua kahdestaan kun lapsi meni nukkumaan ja ennen kaikkea lapsi varmasti nauttii siitä, että koko perhe on koko ajan yhdessä ja rentoutuneena.
Onhan se "lomaa" joo kotonakin, mutta pyykit on pestävä, ruoka laitettava jne. Ja juu, Suomessakin voi toki kesällä lomailla, mutta tästä kun viikoksi lähdet Suomea kiertämään niin rahaa palaa varmasti enemmänkin kuin äkkilähtöreissuun.
Ihanaa matkaa teille ap! :)
Miksi ihmeessä juoksette koko ajan paikasta toiseen? Mikä vika teidän kotona on?
Just tultiin eilen Kreikasta kotiin. "Mitä te nyt sinne kesällä menette? Täälläkin on niiiiin kuumaa. Varmaan meni taas rahaa" ja blaa blaa blaa..
Jotkut ei tunnu tajuavan, että loma on muutakin kuin lämpöä. Ai että oli ihanaa, kun vieressä oli meri, iso uima-allas, joku muu teki ruuat ja varsinkin korjasi jäljet, siivosi yms yms. ja itse pääsi ihanan rentouttavan päivän jälkeen ilmastoituun huoneeaeen nukkumaan. Lapsi sai uida sydämensä kyllyydestä ja vanhemmilla oli ihanaa aikaa istua kahdestaan kun lapsi meni nukkumaan ja ennen kaikkea lapsi varmasti nauttii siitä, että koko perhe on koko ajan yhdessä ja rentoutuneena.
Onhan se "lomaa" joo kotonakin, mutta pyykit on pestävä, ruoka laitettava jne. Ja juu, Suomessakin voi toki kesällä lomailla, mutta tästä kun viikoksi lähdet Suomea kiertämään niin rahaa palaa varmasti enemmänkin kuin äkkilähtöreissuun.
Ihanaa matkaa teille ap! :)
Seuraavan reissun hinnalla se ilmastointi.
Miksi ihmeessä juoksette koko ajan paikasta toiseen? Mikä vika teidän kotona on?
Nuo on jo, mutta miksi ihmeessä pitää olla kotona, jos haluamme matkustaa?
Nuo on jo, mutta miksi ihmeessä pitää olla kotona, jos haluamme matkustaa?
vai menettekö johonkin Kreikkaan?
ilmastointilaitteen kuin lähtisi Kreikkaan??
Heh, meitä on moneksi, itse olisin vaikka syömättä, että saisin matkarahat Jonnekin kasaan.
kateelliset vänisee