Otinko nokkiini turhasta?
..kesäloma loppui, ja kysyin mieheltä, harmittaako mennä huomenna töihin. Sanoi että kiva on mennä, jo riittikin loma. Pahoitin mieleni, tuntuu että siis on mielummin töissä kuin minun kanssani. Oikein tivasin, että eikö olisi halunnut loman jatkuvan. Ei, tämä riitti. Selvyyden vuoksi: mies ei ole muuten mitenkään työnarkomaani, noudattaa normaalia 40h viikkoa, mutta tykkää kyllä työpaikastaan. Oisko kenestäkään muusta tuo tuntunut jotenkin keljulta, vai oonko nyt ihan yliherkkä. Mieliala laski kuitenkin.
Kommentit (9)
kyllä oli nannaa päästä takaisin töihin. Ihan hyvä vain, että miehesi tykkää työstään ja loma on tehnyt tehtävänsä. Olit kyllä ihan yliherkkä. Eri asia, jos olisit kysynyt mieheltä että "oliko yhteinen kesälomamme ihan paska".
kun miehelläsi.Siis loma oli aivan ihanaa,mutta töihin on kiva palata kaikesta huolimatta.Eli loma ollut sopivan mittainen!
..kesäloma loppui, ja kysyin mieheltä, harmittaako mennä huomenna töihin. Sanoi että kiva on mennä, jo riittikin loma. Pahoitin mieleni, tuntuu että siis on mielummin töissä kuin minun kanssani. Oikein tivasin, että eikö olisi halunnut loman jatkuvan. Ei, tämä riitti. Selvyyden vuoksi: mies ei ole muuten mitenkään työnarkomaani, noudattaa normaalia 40h viikkoa, mutta tykkää kyllä työpaikastaan. Oisko kenestäkään muusta tuo tuntunut jotenkin keljulta, vai oonko nyt ihan yliherkkä. Mieliala laski kuitenkin.
elä murjota turhasta ystävä hyvä :D hulluksi tulisin ittekkin jos joutuisin olemaan isännän kanssa himassa 24/7 XD työnteko on minulle, kuten monelle muullekkin ihmiselle terapiaa. tykkään kyllä olla lomalla lasten ja ukon kanssa, mutta odotan kovasti pääsyä takas töihinkin ;) rooleja täytyy vaihdella jotta pysyy järki päässä. kauhaa ei voi olla vain pelkkä äiti tai vaimo, joskus täytyy saada olla työntekijä ja ihan vaan oma ittensäkin ;)
ei ihme, että kokevat perhe-elämän ahdistavana ja uuvuttavana, kun vaimot utelee tyhmiä ja vielä loukkaantuvat, kun mies vastaa rehellisesti.
Tuskinpa tarkoitti, että töissä on kivempaa kuin kotona, vaan luultavasti ajatteli, että lomailu riitti, voimat on palautuneet ja on kiva taas palata arkeen. Onhan lomailukin tavallaan rasittavaa ja on ihmisiä, ketkä on ikäänkuin tyytyväisimmillään, kun arki pyörii omine rutiineineen.
Relatkaa vaimot vähän ja lopettakaa sellaisten kysymysten esittäminen, joihin ette kuitenkaan rehellistä vastausta halua kuulla.
Itse vaan koen töihinmenon ainakin nyt ikävänä velvollisuutena ja todellakin toivoisin lomailun jatkuvan. Mä en ole koskaan odottanut töihin paluuta mitenkään erityisen positiivisena. Pakkopullaa.
Terveisin Turhasta nokkiinsaottaja.
Entas jos olisit kysynyt 'onko mulla iso takapuoli?' ja mies olisi vastannut rehellisesti?
kai sitä nyt jaksaisikaan joka päivä vaan puolison vieressä köhnöttää.