Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi lähes 1-vuotias heräilee kitisee 5-6 kertaa yössä vaikka korvat ovat kunnossa?

Vierailija
05.07.2010 |

Pääsee kunnolla uneen vasta aamuyöllä ja nukkuu pisimmän unipätkän n. klo 06-09.30. Siihen asti heräilee parin tunnin välein kitisimään.

Tätä jatkunut jo puoli vuotta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen avulla pääsen itse kaikista nopeimmin takaisin uneen. Vauvalle pullo käsiin 5-6 kertaa yössä ja itse saa nukkua edes sen 2 tuntia kerrallaan.

Vierailija
2/5 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitaa itse paattaa etta tama viikko pyhitetaan tahan tarkoitukseen. Sitten sita saisi koko porukka alkaa nukkumaan paremmin !!

Onko vauvalla tuttia tai uniliinaa..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joskus pureskelee lakanan kulmaa. Ei vaan jaksa yötä valvoa kun päivällä pitäis jaksaa riekkuvaa 4-vuotiasta.

Ehkä tuo vauva ekaluokkalaiseksi mennessä jättää yöpullon pois.

Vierailija
4/5 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luulen että nimenomaan yöpullo ja mahdollinen tutti ovat syytä huonoon nukkumiseen! kokemusta itellä kolmesta lapsesta. Kun näistä on päästy eron/ kaikilla niitä ei ole ollutkaan on yöunet parantuneet paljon! käytännössä ei herää yöllä ollenkaan tai vaan kerran ja jatkaa unia ku silittelee...

Ei kannata hirveesti ressata miten se onnistuu, siis se pois jättäminen. KOlmas yö on jo helpompi!!

Vierailija
5/5 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettakoot isä vauvan pois pullosta kun kerran on kesälomalla.

Saattaa se olla maitoallergiaa, mutta ei ne ala sitä tutkimaan, koska vauva kasvaa käyrillä. Kokemusta on ekan lapsen allergiaepäilyistä, en ala taistelemaan tuulimyllyjä vastaan.