Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petinkö miesystävääni?

Vierailija
25.07.2010 |

Oltiin juhannusjuhlissa. Miesystäväni sanoi silloin kännissä minulle, että meidän suhteemme on nyt sitten loppu. Hänellä oli tapana lopettaa suhteemme lähes aina kun on kännissä. Selvinpäin ei edes muista mitä on sanonut. Monet kerrat olen sanonut, että tuo puhuminen saa luvan loppua, tai mä otan sen todesta.

No, minä sitten harrastin seksiä siellä yhden tutun kundin kanssa. Olinhan omasta mielestäni "jälleen kerran" sinkku.

No jälkeenpäin miesystäväni sanoi, että jos meidän suhde olikin loppu, niin ei kai sitä heti tarvitse jonkun muun kanssa olla. No ei tietystikään, mutta mä en kyllä ollut enää omasta mielestäni miesystävälleni asiasta tilivelvollinen.

Tästä tapahtumasta on jo yli 2 v. Miesystävän kanssa on asia puhuttu ja hän on "antanut anteeksi minulle" tekemäni pettämisen vaikka kuinka monet kerrat. Mutta eipä anteeksianto näy arjessa. Koko ajan hän minua tästä tapahtumasta muistuttaa. En jaksa enää kuunnella.

Kysyisin mielipidettänne:

Petinkö minä miesystävääni? Missä mielessä?

Onko niin, ettei pettämistä oikeasti voi saada anteeksi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kevennetty versio tuosta "mökkimies pani minua" -jutusta?

Keksikää parempia. *haukottelee*

Vierailija
2/6 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nyt sitten suhde katkolla miehen nimittelyn ja rähjäämisen vuoksi. Joitain asiasta kirjoitinkin tuohon avaukseen jossa joku kyseli, haukkuvat miehenne teitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miehesi ei voi tekoasi unohtaa?

Teknisesti et pettänyt miestäsi, moraalisesti kyllä. (Jos tiesit kuitenkin teidän olevan yhdessä kännin jälkeen)

Vierailija
4/6 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin varoittanut asiasta (eli mun jättämisestä)vaikka kuinka monta kertaa. Samoin nyt olen varoittanut vaikka kuinka monta kertaa tuosta nimittelystä ja rähjäämisestä.

Olen suoraan kysynyt, että haluaako/voiko hän olla enää mun kanssa ja kuulemma haluaa. Mutta se tahto ei kyllä näy arjessa millään lailla.

Mä en enää niitä paskapuheita jaksa kuunnella. Joko ollaan yhdessä tai ei.

Vierailija
5/6 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet monta kertaa sanonut tuosta "suhteen lopettamisesta" sekä nimittelyistä ja mies sen kun jatkaa, niin pinnahan siinä palaa keneltä hyvänsä.

Kaiken lisäksi tehän olette jo sopineet asian. Tikulla silmään sitä, joka vanhoja muistelee.

Vierailija
6/6 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauolla vai ei-tauolla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä