Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kateus yleensä ilmenee?

Vierailija
25.07.2010 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en itse ole kateellinen, enkä ole huomannut kenenkään kadehtivan mua. Olen asiasta autuaan tietämätön.

Vierailija
2/6 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua kadehditaan, ja se näkyy esim siitä, että minut jätetään usein ryhmässä yksin. Minua kohdellaan usein oudosti ja kopeasti. Onnittelun arvoisesta asiasta ei onnitella. Minun elämääni ja perhettäni kyttäillään ja halutaan löytää asioita, joissa olisin huonompi. Toisaalta minua myös mielistellään. Aitoa ystävyyttä on vaikea löytää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyse on aina kateudesta, jos on eri mieltä toisen kanssa. Oikeassa elämässä en osaa sanoa, koska en oikein usko, että kukaan on mulle mistään kateellinen.

Vierailija
4/6 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla kateutta on, jos ei tykkää jostain jutusta.

Vierailija
5/6 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän esimerkiksi ihmisen joka kokee olevansa kadehdinnan kohde joutuessaan vastuuseen laittomista teoistaan. Hän ei kykene näkemään missään omaa osuuttaan, vaan näkee ainoastaan oletetun kiusanteon ja kokee olevansa aina muiden yläpuolella, kadehdittuna.

Vierailija
6/6 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikkapa joku ystävistäni on onnistunut laihduttamaan paljon mikä on myös minun tavoitteeni niin olen aluksi kateellinen mutta samalla myös aidosti iloinen ystäväni puolesta. Kuulostaa vähän ristiriitaiselta mutta minulla näin. Siksi en koskaan näytä kateuttani koska tiedän että se tunne menee ohi.