Kuinka kalliit kihlasormukset olette ostaneet?
Kommentit (25)
Minun oma sormus makso 169€ ja miehen oli pari kymppiä halvempi. Meillä siis valkokultaa..
Mulla on lisäksi samanlainen vihkisormuksena.
Mun maksoi aika tasan 1000€ (valk. kult. & timantteja). Miehen valkokultainen ihan yksinkertainen sormus oli jotain n. 250€.
miehen n. 300 euroa. Mun vihki olikin sitten huomattavasti halvempi 450 euroa. Eli mulla on timantti nimenomaan kihlasormuksessa ja vihkisormus on tavallinen sileä sormus.
Toisiks halvimmat mitä kaupasta löyty. Halvimmat oli loppu :D :D
Miehen sormus oli hiukan kalliimpi, koska on leveämpi. Viime syksynä ostettiin.
olevan tällä hetkellä 311 € (molemmilla samanlaiset). En muista, mitä aikanaan markka-aikana siitä maksettiin.
Oma sormus timantilla, valkokultaa n. 500 €. Miehellä sileä valkokultainen sormus n. 550 €.
näin: mun valkokultainen timanttisormus n.1000 € ja miehen simppeli valkokultainen jotain 200 €
ne tavalliset kultaset, mitkä on jokatoisella tastaantulijalla. Nyttemmin ollaan kyllä jo erottu.
vihkisormus olikin halvempi, 390 euroa :)
Mies tahtoi tavallisena, kapean keltakultaisen ja mulla on valkokultaa kahdella pienellä kivellä. Hinta ei ollut missään vaiheessa kriteeri vaan etsittiin sellaiset, mistä molemmat tykättiin.
Olemme menneet kihloihin 11v sitten.
olla yhteensä n. 40€ luokkaa. Hopeaa. :)
vihkisormukset, miehen 150 euroa (hopeaa) ja mun 620 euroa (valkokultaa, 1 timantti).
yhteensä 40e...hopeiset...ja mulla on siinä "tekotimantteja" ja miehellä sileä sormus...me tykätään enempi hopeasta kumpikin...
Vihki oli 200e. Molemmat valkokultaa ja timanttihippuset.
Taisivat maksaa yhteensä 350e.