Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä, tylsistynyt kotiäiti, keksin kuin keksinkin itselleni mielekkään harrastuksen!!

Vierailija
25.07.2010 |

Olen rutissut täällä ainakin kolmena eri kertana, että elämässäni ei ole mitään mielekästä. Joka päivä samanlainen ruoanlaittoineen ja siivouksineen sekä lastenhoitoineen, asun pienellä paikkakunnalla josta en saa töitä eikä ole harrastusmahdollisuuksiakaan iänikuisen lenkkeilyn lisäksi juuri mitään, ja kun rahaakaan ei ole...

Mutta nyt mä keksin ihan itse! Ostan jonkinlaisen kaukoputken tässä syksymmällä, ja alan harrastamaan itsekseni alkeellista tähtitiedettä! Siis katselemaan tähtiä ja planeettoja ja opettelemaan niitä... Jee! :)

Kaukoputkeen menee tietysti jonkinverran rahaa, mutta kirjoja aiheesta voin sitten lainata ilmaiseksi kirjastosta, ja netistäkin varmaan löytyy kaikenlaista. Eli sikäli harrastus suht edullinen, ja voin harrastaa sitä ulkorappusiltani kun lapset ovat nukkumassa, en tarvitse edes lastenhoitajaa (jota en saisikaan).

Vitsit että mä olen ihan innoissani että vihdoinkin keksin jotain johon uppoutua! :D

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja myös tähtikartta.

Onnea harrastukseesi!

Vierailija
2/3 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap