Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi vaatteessa ei lue kissankokoisin kirjaimin ,että tämä

Vierailija
25.07.2010 |

pestään käsin?

Taas tuli nimittäin ostettua vaate, jota ei koneessa saa pestä. Joten ei sitten käytetäkään...tai kerran oli päällä ja nyt sitten lojuu pyykkikorissa loputtomasti.

Omaa tyhmyyttä tietysti, pitäisi jo ennen sovittamista katsoa pesulappua..... Harmittaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen vaate kyseessä?

Vierailija
2/8 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitan jonkun nopean villaohjelman tms.

Osaatko sanoa miksei saisi pestä koneessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiasiassa jotain polyesteriä

Vierailija
4/8 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

useita vastaavia paitoja ostanut USAsta. Ihan hyvin kesti pesun.

Vierailija
5/8 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä materiaalista vaate on valmistettu?

Itse ostin vähän aikaa sitten puseron jossa oli 30 asteen pesu. Eka kerran pesin käsin ja sen jälkeen laitoin koneeseen 40 asteeseen eikä mitään vahinkoa käynyt. Villa vaatteet on eri asia. Niissä on syystäkin käsipesu suositus.

Vierailija
6/8 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

villa- tai muuta käsipesuohjelmaa? Mullakin on, ja mun kone on sentään jotain halpismerkkiä ja 10 v vanha. Mä en oikeasti käsitä tätä, että ihmiset ei tajua, että sillä käsinpesuohjelmalla VOI pestä käsinpestäviä vaatteita...

Vierailija
7/8 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä olen pessyt kaikkein arimmat, mutta aika suruttomasti olen monia käsinpesumerkinnällä varustettuja vaatteita pessyt ihan normipesullakin (30-40 asteessa)

Vierailija
8/8 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä materiaalista vaate on valmistettu?

Itse ostin vähän aikaa sitten puseron jossa oli 30 asteen pesu. Eka kerran pesin käsin ja sen jälkeen laitoin koneeseen 40 asteeseen eikä mitään vahinkoa käynyt. Villa vaatteet on eri asia. Niissä on syystäkin käsipesu suositus.

vaatteet, joissa lapun ohjeessa on 30 c kestävät vallan hyvin 40 pesun. Esim. tosi monessa Noa Noan vaatteessa lukee lapussa 30 c.