Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mihin pk-seudulla / lähistöllä muuttaisit näillä ehdoilla?

Vierailija
25.07.2010 |

* kahden leikki-ikäisen lapsen perhe --> hyvät päiväkodit & paikkojen helppo saatavuus ja tulevaisuudessa hyvä lähikoulu tärkeää. Rauhallinen, turvallinen alue.

* työpaikat Helsingin keskustassa --> matka sinne saa olla max. 45min

* käytössä yksi auto, suosimme julkisia --> radanvarsi ois kätevä muttei ehdoton

* koira --> tarvitsee ulkoilua ja mieluusti pienen pihaläntin (ei ehdoton)

* harrastukset --> ei juuri erityistoiveita, normaalit ulkoilumaastot ja mahd. uimahalli riittää

* naapurusto --> minä olisin suht avarakatseinen, mies vähän vähemmän :/ Eli tuskin ihan Meri-Rastilaan lähtisimme.

...ja sitten se kriittisin: minimikoko 80m2, huoneita vähintään 4, budjetti max. 230000e :D Toivotonta?

Kaikki ehdotukset ja kokemukset otetaan vastaan avoimin mielin!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin keskustaan autolla 35 min.

Kirkonkylällä kaikki tarvittava palvelu.

Monta päiväkotia ja uusi ala-aste rakenteilla.

Uusia asuinalueita tulossa.

Luontoa, metsää, peltoja.

Ja taatusti saat tuolla hinnalla omakotitalon kolmen kilometrin säteellä kylän keskustasta.

Ja rivarin nyt ainakin.

Vierailija
22/23 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisääkin saa laitella ja kommentoida!

Minkälainen tuo Tuomarila on alueena, katoin että aika lähellä Espoon keskusta joka on kai rauhatonta? Siellä suunnalla kiehtois kyllä radan läheisyys, oon junaan niin tykästynyt kun nyt radanvarressa (Helsingin puolella) asutaan. Soukka on ihan vieras, muutenkaan en Espoon alueista paljon tiedä.

Suutarila/Siltamäki on alueena tuttu ja tykkään kyllä, mutta tuntuvat menevän pikkuisen yli budjetin. Tapulikaupungilla on huonohko maine, perusteetta? Tuo kyseinen kämppä näkyis kyllä olevan melko lähellä Suutarilaa. Vanha Vuosaari ei myöskään ole poissuljettu, mies tosin vähän hannaa. Mikä siellä on päivähoitotilanne, jossain vaiheessa ymmärtääkseni oli paikat aika tiukassa?

Järvenpäätä olen itsekin miettinyt pitkän aikaa, siitäkin kokemukset ois tervetulleita. Sama pätee Keravaan ja Kirkkonummeen. Onko paikalla porukkaa, joka ois muuttanut Helsingistä ympäryskuntiin, ja miten on viihdytty? Olitteko kunnan tuttuja entuudestaan vai muutitteko ihan ummikkona?

Piha ois kiva mutta ei mitenkään ehdoton, jos kerrostalokämppä muuten täyttää toiveet.

t. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä keskusta ja sen palvelut, juna-asema, 2 tarhaa, koulu ym kävelymatkan päässä. Junalla pääsee nopeasti Helsinkiin ja autolla Lahdenväylää. Lentokentällekään ei kauaa aja. Ulkoilu- ja liikuntamahdollisuuksia löytyy hyvin. Olen aikaisemmin asunut mm. Espoossa ja Vantaalla ja viihdyn Järvenpäässä todella hyvin, Järvenpää ei ollut entuudestaan tuttu kummallekaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan