Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitos ihanille ex-appivanhemmille !!!

Vierailija
24.07.2010 |

Mun ex-appivanhemmat poikkeavat meillä aina n 2 kk välein, kun tulevat Helsinkiin käymään. Ottavat aina selvää kumman luona lapset ovat ja n. puolet käynneistä tulee tänne. Ennen juhannusta hehkutin ex-lle, kun sain vihdoin ja viimein myytyä huutiksessa ikivanhat vaunut, kaukalon ja rattaan. En juurikaan rahaa saanut, mutta menipähän kiertoon ja varastoon tuli tilaa. Ei mennyt montaakaan päivää, kun ex-appivanhemmat tulivat käymään, kerroin heillekin myynnistä ja vähän kun sivulauseessa kysyivät onko pinnasänky vielä tallella. Kun esikoinen syntyi, teki appi itse pinnasängyn ja hoitopöydän. Täyttä puuta, miksikäs ne menee ajan saatossa. Ex.llä on nyt uusi nainen, minua HUOMATTAVASTI nuorempi ja lisäksi ex.llä on 25-vuotias pikkuveli, sinkku. En tietenkään olisi myynyt huonekaluja, koska käyttöä niille voi jollain olla. Ehdotinkin jos he haluavat niitä säilyttää, käy hyvin, koska meillä ei ole niille enää käyttöä. Jos ex.stä tulee uudestaan isä, on ehkä kivempi että pinnis tulee isovanhempien luota kuin täältä. Kysyivät muutenkin tästä huutiksesta ja kerroin että mulla on kirppiksellä pöytä ja saan vaihdossa välillä vaikka mitä sieltä. Kysyivätkin jos he tyhjentävät mökkiä, otanko tavaraa vastaan. Tietenkin !!!

Heillä on 4 lasta ja vähintään jossain vaiheessa jokainen lapsista on säilyttänyt omaisuuttaan siellä ja valtaosa on sinne jäänyt. Ex kertoi hänkin oli saanut viestin juhannuksena pitää kaikki ylimääräinen lähteä, muuten tavarat menevät kiertoon.

He olivat kuulemma aina kauppareissuilta tuoneet banaanilaatikoita ja olivat sitä mukaa pakanneet ylimääräiset. Ex oli siellä käynyt vkonloppuna, auto piti tyhjentää ennen menoa, kun kävi täältä ekaks hakemassa pinniksen ja hoitopöydän. Päivällä soitti voiko tavaraa tuoda ja just äsken lähti. 12 banskulaatikollista myytävää. Vanhoja kenkiä, 90 luvulta lyhtyjä, kirjoja, mukeja, paljon muutenkin keittiörompetta, koriste-esineitä. Just sellaisia, joilla ei juurikaan ole arvoa, joita lähes jokaisen kodista löytyy. Autoon ei siis mahtunut enempää. Juttelin ex-appivanhempien kanssa ja olin niin onnellinen. Kysyivät mahtuuko toinen satsi, kun mökillä ovat enää syyskuun, siihen mennessä saavat samanlaisen kasan kerättyä.

Ja ex kyllä pisti parastaan. Lähtiessä kysyi kauan mulla menee, kun käyn tavarat läpi ja hinnoittelen. Lupasi huomenna hakea tavarat, heittää ne kirpparille, jos tulen lasten kanssa pyörillä perässä, vie lapset sillä aikaa jäätelölle, että saan tavarat laitettua paikalle.

Mulla on vielä perjantaihin asti 8 paikkaa kirppiksellä, kun kesä on hiljentänyt täysin kirpparin. Kyllä omistaja on ihmeissään, kun huomenna tullaan, autolastillisen kanssa.

Olipa NIIN kiva yllätys.

Kun lapset nukahtaa, alkaa työ :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sä oot sekasin, tai mä, mutta en tajunnut mitään:D

Tää oli vähän niinkuin jonkun 4-vuotiaan puheripulin tulos : ja sit ku me oltiin kaupungilla mä näin siellä busseja ja ratikoita ja metroja ja sit siel oli niitä mansikoita ja irma ja liisa ja mä näin nääääin ison ponin ja jaja niin edelleen.. Mutta ihan vilpittömästi tulin iloseksi puolestasi :) vaikutat kovin innostuneelta ja onnelliselta :D

Vierailija
2/13 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin lukemaan 4-5 kertaa, ennekuin sain kiinni sisällöstä. Ihanaa, että sulla on noin hyvät välit exääsi ja hänen vanhempiinsa. Onhan he tärkeitä exän ja sun lapsillekin ja kiva, että saat kesärahaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en edes jaksanut alkaa lukemaan. Liikaa tekstiä ilman kunnon kappalejakoa.

Vierailija
4/13 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

14v kirjoittaa:"ja me sit mentii sinne jätskille ja sit siihe tuli se yks ja sil on niitä ja näitä ja on tosi kiva.."

Ei meitä kiinnosta.

Vierailija
5/13 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja entisellä on HUOMATTAVASTI nuorempi nykyinen..

Muuten tuo teksti oli jonkin asteen sanaoksennus.

Vierailija
6/13 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinä myyt ne kirppiksellä? Maksat siellä 8 !!!! pöydästä vuokraa ja on kamalan hiljaista myyntiä. Ja olet iloinen tästä kaikesta?

Vierailija
7/13 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme innotonta massapopulaa,joiden miehiä ei kiinnosta edes kun ne sanoo "eitänäänkunmullaon...."-jotain

AP,minusta oli mukavaa lukea,ihanan innostunut olet ja kiva,et sulla on noin hyvät suhteet esään ja ex-sukuun :D

Vierailija
8/13 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heheh,ei myöskään mitään selvää mistä oli loppujen lopuksi kyse :) Taitaa olla ap kirjottanut tekstinsä lievässä ylihypetyksessä. Appivanhempien ihanuuden syy jäi hämärän peittoon, ex vahvasti mukana.

Vierailija
9/13 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa mullakin noin hyvät välit exään ja ex-sukuun.

Vierailija
10/13 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli tosi sekava viesti, kun olin niin onnellinen. Ja onnellisuus jatkuu.

En ole juuri missään tekemisissä ex.ni kanssa, olen sisimmässäni katkera akka. Ex valitti, kun löysi esineen mitä kauppasin huutiksessa, jonka hän oli häämatkalla ostanut. Olin ehdottanut ottaako hän mm sen vastaan, eikä huolinut ja myin sen huutiksessa. Vain ja ainoastaan sen takia kommentoin hänelle kun sain vaunut myytyä. Yritin tarjoa puolia rahoista hänelle, mutta ehkä edellisellä kerralla oli vain ollut huono päivä.

Olen 100 % varma että ex suostui tuomaan tavarat tänne ja viemään kirpparille, koska hänen vanhempansa niin ehdottivat.

Kun lapsen menivät nukkumaan, hinnoittelin tuotteita klo 03 saakka, nukuin 5 h ja jatkoin, kunnes kaikki oli hinnoiteltu. Lähes heti sen jälkeen ex tulikin ja heitti tavarat kirppikselle ja oli pari h lasten kanssa.

Mutta onnellisuus siis jatkuu. Kirpparilla on vanha työkaverini töissä, ei ollut sunnuntaina töissä, mutta laittoi tänään viestin ja kysyi mitä on tapahtunut. Sunnuntaina oli mun tavaroita myyty yli 300 euron edestä !!!

Ex-appivanhemmat kun olivat keränneet mökiltään mulle tavaraa, oli myytävää ollut 20 laatikollista, mutta "vain" 12 mahtui autoon. Ja heillä on samanlainen kasa kuulemma tulossa. Sinne jäi vielä 8 + lupasivat kerää vielä toisen 20 ennen syksyä.

Ja sekään ei selvinnyt viestistäni. En siis maksa mitään konkreettista rahaa paikastani. Vaan maksan 25 % provikkaa myynnistä. Jos roinaa myydään 100 eurolla, saan 75 euron edestä ostaa kirpparilta itselleni. Koska vanha koulukaverini on siellä töissä, hän kun näkee kaikkea minulle sopivaa, olen antanut listan mitä tarvitsen, hän laittaa ne suoraan sivuun. Näin ei ole pahemmin tarvinnut mitään lahjoja ostaa kohta vuoteen, koska ihmiset tuovat kirpparille ihan uuttakin tavaraa myyntiin. Kierrätystä parhaimmillaan !!!

Mulle on nyt otettuna sivuun paljon ompelulankaa, 1 mariskooli, pääsiäiskoristeita, joita voi käyttää virpomisvitsojen koristeluissa, paksua kangasta, josta teen koristetyynyjä sekä neulelankaa. Onneksi "rahoja" ei tarvitse heti käyttää, vaan ne voivat jäädä sinne sisään ja käytän, kun löytyy jotain tarpeellista.

Olen NIIIIIIIN onnellinen !!!

Vierailija
11/13 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimii heinäkuussa helsingissä - voisin tulla katsomaan!

Vierailija
12/13 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita googleen Helsingin kirpputorit ja johan tulee listaa. Moni on kiinni maanantaisin, mutta moni myös on auki joka pv

Vierailija
13/13 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiasta!!

Näen sieluni silmillä valitustekstejä siitä miten "ex-appivanhemmat ajaa v***u kaikkea romua meille"...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi