Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä paras vastasyntyneiden vaatteiden laatu: HM, Lindex, Kappahl, Name it...

Vierailija
24.07.2010 |

Ainakin Tutta meni edellisellä vauvalla parissa pesussa ihan lörpöksi, kulahtaneeksi ja jopa likaisen näköiseksi oikeasta pesusta huolimatta. Hirveästi en viitsisi rahaa laittaa vastasyntyneen vaatteisiin, jotka kuitenkin jäävät nopeasti pieneksi, joten siksi kysyn minkä merkin vauvanvaate pysyy parhaiten hyvännäköisenä eikä kulahda heti. huippukalliita merkkejä -mitä ne sitten olisivatkaan, en aio hankkia.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin Tutan vaatteista tuon saman asian. Body venähti ihan kulahtaneen ja likaisen näköiseksi. Meillä on käytetty enemmän H&M:n ja Lindexin lastenvaatteita ja ne on kyllä pysynyt kuosissaan ja hyvännäköisenä pesuista huolimatta (pientä pesunukkaa lukuunottamatta)

Vierailija
2/14 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse käytän HM:n ja Lindexin vaatteiden lisäksi myös Benettonia vauvalla. Isommilla lapsilla pidän niiden lisäksi paljon myös Name it:n vaatteista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaisin tässä järjestyksessä

Vierailija
4/14 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

plöröjä heti

Vierailija
5/14 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nepparit irtoilevat, onko muilla tällaisia kokemuksia vai onko mulle vaan sattunut huonot yksilöt?

Vierailija
6/14 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuosissaan, väreissään ja muodoissaan kolmella saman sukupuolen edustajalla. Lisäksi pidän Name it:n kuoseista etenkin vanhimmalla lapsella, joka on hyvin pitkä ikäisekseen, mutta Name it:ltä löytyy lapsenomaisia kuoseja ja värejä 140 cm asti. Ei ole tarvinnut siirtyä vielä nuorten puolelle.

Vierailija
7/14 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ostanu ihan kirpparilta name it:n bodeja, aivan ihanan pehmeää materiaalia ja sopivan kapea malli. nillä on myös ei niin pehmeitäkin :) mut kaikista tykkään.

Vierailija
8/14 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden mukulan kokemuksella =)

Vierailija
9/14 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laatu on tosiaan hyvä, kun taas aikuisten vaatteessa kyseisen lafkan rytkyt ovat jo valmiiksi aivan kuluneen näköisiä ja lörpähtävät viimeistään toisessa pesussa.

Vierailija
10/14 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laatu on tosiaan hyvä, kun taas aikuisten vaatteessa kyseisen lafkan rytkyt ovat jo valmiiksi aivan kuluneen näköisiä ja lörpähtävät viimeistään toisessa pesussa.

Vierailija
11/14 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M:n vauvanvaatteet on munkin mielestä tosi hyvälaatuisia ja lisäbonus on se, että ne saa pestä lähes järjestään 60 asteessa.

Meillä oli esikoisella sellaisia kierrosta tulleita bodyjä, jotka oli olleet jo kolmella lapsella - ei pesunukkaa, ei venymiä, ei haalistumia.

Mulla on name it -vaatteista huonoja kokemuksia.

Vierailija
12/14 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Name Itit menneet nopeasti huonoksi

Vierailija
13/14 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Name Itit menneet nopeasti huonoksi

Vierailija
14/14 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä