Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen aika kauhuissani kun luke täältä kuinka paljon puolisot pettävät

Vierailija
24.07.2010 |

toisiaan! Uskomatonta, ensin mennään animisiin ja hankitaan lapsia ja sitten seuraavaksi rakastaja. Ei mahdu mun kalloon. Jos kerran mies/vaimo ei tyydytä tarpeita tai ole enää yhtäkkiä muuten riittävä niin eikö sit kuuluis erota? Mitä h....tin järkee on elää jossain kulissiliitossa?

Jos rakastaa ni ei kyllä pidä itsellään mitään ulkopuolisia suhteita ja jos ei rakasta ni miks olla yhdessä? Lasten takia, lainan takia yms., mutta se on kyllä ihan typerä tekosyy...jos on pokkaa pettää ni miks ei ole pokkaa ottaa eroa?

Mä jotenkin vielä ymmärrän jonkun kännisen hairahduksen kerran, mut säännöllinen pettäminen on kyl järjetöntä! Ja sitä tuntuu tän palstan mukaan olevan ihan hirveesti.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittävät rämpiä ylös häpeästään...

Mä olen aika kauhuissani kun luke täältä kuinka paljon puolisot pettävät

Vierailija
22/26 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka voitaisiin erota jotta pettämisestä tulisi hyväksytympää niin ei erota eikä kerrota puolisolle pettämisestä. Ei tietenkään sehän tarkottaisi hienon asunnon menetystä ja taloudellista laskua.

On niin mukavaa elää leveästi, kun mies kustantaa kaiken, muttei seksiä. Pettäjät levittävät tahtomattaan vieraan ihmisen feromoneja, ei ihme jos oma mies käyttäytyy kylmästi. Hän ei välttämättä tiedä mutta aistii kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lortto

http://s.bebo.com/app-image/7925353076/5411656627/PROFILE/i.quizzaz.com…

Naamasta näkee munankaipuun ja habituksesta aavistaa kyynisyyden ja ilkeäkielisyyden. Jatka vaan syljeksimistä omassa yksinäisyydessäsi.

Vierailija
24/26 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopia erosta ja ehkä paljastaa pettämisen halunsa.

On moraalisesti arvelluttavaa antaa miehen elättää ja maksaa koko huvi, koko paneskelu hänen selkänsä takana.

Tietenkin tälläinen puutteessa oleva nainen jonka mies on niin paha kun ei häntä pane ja syypää tilanteeseen... Tahtoo elää leveästi miehensä kustannuksella. Ei ihanat rakastajat anna kattoa pään päälle, heiltä saa vain munaa.

Mitä jos te pettäjät ottaisitte kerrankin vastuun omasta elämästänne ja muuttaisitte vittuun muiden nurkista pyörimästä?

Vierailija
25/26 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ihme jos mieheltä menee halut kun vaimon toosa tuoksuu vieraan miehen munalta. Ei sellaista viitsi edes suudella kun muna haisee jo pitkälle.

Eli mies vaistoaa sen.

kuten sanottu meillä meni vuosia vähälä seksillä, kunnes sorruin pettämään.

Vielä muutma vuosi sitten olin varma, etten ikinä tule pettämään, vaikka seksiä on niukasti ja seksi minulle tärkeää... Tässä sitä ollaan

ei sitä pidä salata. Kyllä mies haistaa jo pitkän matkan päästä munan hajun kun yritä suudella häntä.

On väärin pettää miestään ja käyttää häntä talodellisesti hyväksi. Sen takia te ette eroa. Rahan.

Toisessa päässä se muna on käynyt, ei suussa ;)

Suuseksia annan vain miehelleni

Vierailija
26/26 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ihme jos mieheltä menee halut kun vaimon toosa tuoksuu vieraan miehen munalta. Ei sellaista viitsi edes suudella kun muna haisee jo pitkälle.

Eli mies vaistoaa sen.

kuten sanottu meillä meni vuosia vähälä seksillä, kunnes sorruin pettämään.

Vielä muutma vuosi sitten olin varma, etten ikinä tule pettämään, vaikka seksiä on niukasti ja seksi minulle tärkeää... Tässä sitä ollaan

ei sitä pidä salata. Kyllä mies haistaa jo pitkän matkan päästä munan hajun kun yritä suudella häntä.

On väärin pettää miestään ja käyttää häntä talodellisesti hyväksi. Sen takia te ette eroa. Rahan.

Toisessa päässä se muna on käynyt, ei suussa ;)

Suuseksia annan vain miehelleni

ilkeätkin rehennellä pettämisellä. Kuvottavaa, annan ylen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan