Kalastajan vaimosta
Olen seuraillut jo aika kauan Kalastaja vaimo -nimistä blogia, joka on jo kahteen kertaan ainakin meinattu lopettaa, kun anonyymit kommentoijat tms. on saanut kirjoittajan loukkaantumaan.
Vihdoin kirjoittaja poisti anonyymeiltä kommentointimahdollisuuden ja niinpä blogissa onkin ollut rauhallista. Ja kas mitä käykään.
Tänään Kalastajan vaimo kirjoittaa näin:
"Mun mielestä on melkein tylsää, että täällä on nykyisin niin vähän "negatiivista kommentointia".
En tajua. Mitä toi on, huomiohakuisuuttako? Tulee sellainen tunne, että hän toivoo anonyymejä nillittäjiä sinne blogiin ja nauttii kun hänen faninsa sitten puolustavat itseään.
Siis se nainenhan haluaa, että hänen blogissaan "tapellaan kommenttilaatikkossa".
Kommentit (20)
että blogi on juuri hänen näköisensä. Eikä kapasiteettia ja tavoitteita ole "enempään". Itseä ärsyttää lukiessa ne aivottoman ihailevat kommentit, "oi olet niin ihana ja täydellinen ja näyttäisit hyvältä jätesäkissäkin". Johannan jutut on ihan kivoja. Tykkään asuista ja henkilökohtaisemmista jutuista :) Juuri perheen arki on mielenkiintoista ja siitä kaiapisin enemmänkin postauksia. Lukijat kuitenkin isolta osin ovat nuorempia sinkkutyttöjä ja sen huomaa kommenttipalstalta. Ehkä pitäisikin lopettaa kommenttien lukeminen.
Se blogi on musta vähän kuin pikkutytön päiväkirja. Jotenkin ajattelen että sillä Johannalla olisi kapasiteettia enempäänkin, mutta jostain syystä ei uskalla.
ja on sivun tilastointityökaluista nähnyt kävijämäärän jyrkän laskun vapaan kommentoinnin loputtua?
Minusta Johannan pitäisi saada jotain korvausta vaivannäöstään. Jos ja kun se edellyttää mainostamista niin ihan vapaasti.
"kalastajakin" ehkä kuulostaa eksoottiselta nykypäivänä.
Eipä oikein voisi kuvitella blogia esim. nimellä "Merkonomin vaimo".
Niinpä.
Kalastajan vaimoja tuskin harva tuntee, siis ihan ammattikalastajan.
Tiedän muutama sata paljon "vaivalloisempaa" blogia, tuo on aika pikkutyttömäinen ja pinnallinen.
en käsitä tätä uusinta käännettä. Haluaako hän taas loanheittoa anonyymeiltä? Drama queen sanon minä.
mieskö siitä ottaa niitä vaateposeerauskuvia?
Eli ollaan yhteyksissä eri merkkeihin, mainostetaan heidän tuotteitaan, saadaan tuotelahjoja kokeiluun jne. Tämä on varmaan nykypäivää. Kävijämäärä on luonnollisesti isompi, kun anonyymit kommentit sallitaan.
- Olen taas miettinyt bloggausta paljon. Ja kommentointia.
- Mun mielestä on melkein tylsää, että täällä on nykyisin niin vähän "negatiivista kommentointia".
- No ei sentään, en voi sanoa noin. Mulla on maailman parhaat blogikaverit, jotka jättää maailman parasta ja asiallisinta kommenttia, joten olen ihan älyttömän tyytyväinen. Bloggauskin on tosi kivaa silloin
Ei se kommenttien määrä paljoa kerro blogin kävijöiden määrästä muuten!
Älkää lukeko sitä blogia jos ärsyttää ja kukaan tuskin voi tehdä kaikkien toiveiden mukaan.
Ja toi nyt oli siltä vaan "heitto".
Mun mielestä sillä on kiva blogi. kauniita kuvia, kaunis nainen, kivoja vaatteita. ja ihana päästä näkee kun se aloittaa uuden asunnon sisustamisen koska sillä on hyvä maku.
ja hei, jos ite saisitte aikaan noin suositun blogin ja kaikki kehuis teitä joka pv, etteköhän itekin vähän leijuis jo?
On ihana lukea välillä sellaista suloista tyttömäistä "höpötihöpöä"! Se on terapeuttista, kun saa kaikki päivät lukea lehdistä vain ikäviä ja surullisia asioita..
Johannalla on kauniita valokuvia, ja osaa hyvin kirjoittaa. Antaa inspiraatiota! ;)
Jos blogi olisi joku itsesäälissä rypevä ruikutusmainen blogi, (niin kuin av), masentuisin entisestään..
ja MÄ ymmärsin sen niin,että hän itsekkin tajuaa,että kun kommentit on tosiaan vain "Ihanaa,upeaa,kaunista"-juttua niin se voi käydä lukijoillekkin tylsäksi,siis sen takia harkitsee myös negat. kommenttien avaamista,jotta saisi rehdimpää ja aidompaa palautetta,koska kuka nyt tuttuna ja nimellisenä uskaltaisi sanoa juurikaan näitä asioita joita tekin täällä anonyymeina lauotte :D?!
..tässä on ap nyt ottanut postauksesta yhden lauseen ja irrottanut sen asiayhteydestä. Mitä jos parahin ap lukisit sen Johannan KOKO postauksen, etkä vain sitä yhtä lausetta sieltä välistä. Ärsyttää tommoset jauhajat!
Ei pidä tutkia suurennuslasin kanssa ja alkaa saivarrella. Ap nyt vain haluaa haukkua, ehkä oman luonteensa mukaisesti.
15 -20 kommentaattorit on yhtä hörhöjä kuin bloggaaja itte :D
Ettekö muka enää muista mikä show nousi siitä kun anonyymit kommentaattori pahoittivat Johannan mielen? Blogi suljettiin hetkeksi, oli tuumaustaukoa, uutta osoitetta jne.
Eli miksi tämä uusi käänne olisi hyvä/järkevä? Huomionhakua ja draamankaipuuta sanon minä!
etta jos joku blogi ei syysta tai toisesta mielyta, ni ei kannata uhrata aikaansa ja lukea sita ja sitten marista asiasta pitkin internettia.
Kuka tahansa pahottaisi mielensa jatkuvasta nalvimisesta. Ja mita sen pitaisi ketaan hetkauttaa jos joku on paristi ajatellut lopettavansa blogin? Ihan samaa on miettinyt monet monet muut bloggaajat. Ja entas sitten jos han muutti mielensa ja haluaakin sallia anonyymien kommentit? Sehan on hanen bloginsa, han voi tehda mita lystaa ja ne keta ei kiinnosta ni adios!!!
Mua miellyttää blogi muuten, mutta tämä jatkuva soutaminen ja huopaaminen harmittaa. Olisi rohkeasti sitä mitä on ja tekisi lakkaisi miettimästä mitä muut ajattelevat. Anonyymit joko on tai off. Mutta ei enää draamaa, jos kommentoinnit ei miellytäkään.
Miksi tästä ei saa puhua?
Se blogi on musta vähän kuin pikkutytön päiväkirja.
Jotenkin ajattelen että sillä Johannalla olisi kapasiteettia enempäänkin, mutta jostain syystä ei uskalla.