Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka tarjoaa sushia vieraille?

Vierailija
23.07.2010 |

Olitiin eilen kylässä ja siellä oli tarjolla, ihan hyvää mutta aika eksoottista tarjottavaa minusta. No onneksi lapset suostui syömään edes riisiä, muuten olisi olleet aika nälkäisiä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sushi on ihan kauhean makuista. Mulla tulee jo sen hajusta pahoinvointia.

Vierailija
2/13 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein tehdään niitä vieraiden kanssa yhdessäkin.

Eihän se ole kuin kalaa/kasviksia ja riisiä. Kai sitä nyt lapsetkin syö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sushissa haisee ja maistuu pahalle? Niitähän on erilaisia... vai oletko vain ennakkoluuloinen?

Vierailija
4/13 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voisin tarjoilla. Mikä ettei? Kyllä meidän lapset sitä syö. Jos meidän 7 v nirppanokka syö, niin kai sitten moni muukin.

Vierailija
5/13 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaa siihen sivuun jotain muutakin. Lapset voivat syödä vaikka leipää, jos ruoka ei uppoa. Niin aikuisetkin.

Vierailija
6/13 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, sushihan ei ole pelkää raakaa kalaa. Osa rullista voidaan täyttää kurkulla tai vastaavalla. kai nyt keneen tahansa uppoaa riisi ja kurkku???

Vierailija
7/13 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyypillinen juntti! Pizza Rax ja Hesburger ovat kaltaisiasi varten ihan omiaan...

Vierailija
8/13 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy tähän on merilevä, jonka hajukin aiheuttaa kakomisrefleksin. Tutkin Japanin kulttuuria ja historiaa harrastuksena, mutta ruokakulttuuri on itselleni 90% liian eksoottinen!

Vierailija
9/13 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulu aina merilevä. Tarkkoja ruokien nimiä en tiedä, mutta jos tilaat monipuolisen annoksen, niin siinä voi olla vaikka klöntti riisiä ja rapu päällä. Merilevästä ei tietoakaan.

Syy tähän on merilevä, jonka hajukin aiheuttaa kakomisrefleksin. Tutkin Japanin kulttuuria ja historiaa harrastuksena, mutta ruokakulttuuri on itselleni 90% liian eksoottinen!

Vierailija
10/13 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä pidä kalankaan hajusta, vaikka kalasta tykkäänkin. Joskus olen syönyt vahingossa sushia, jossa oli avokadoa, ja se vasta pahalta maistui. Mun tuttu tekee sushia myyntiin ja se haju sen työpaikassa on jotain niin kuvottavaa, ettei sitä voi sanoin kuvailla. Ei sen tarvi olla ennakkoluuloa tai junttiutta, jos sushit ei maistu.

Vierailija
11/13 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On asunut 10 vuotta Japanissa ja tekee hyvää sushia. Meillä mies ei voi syödä kalaa eikä äyriäisiä, joten hänelle tehdään aina liha tai kasvissushia.

Vierailija
12/13 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta joskus parikymppisenä selvisi että myös rakastamani graavikala on myös raakaa. Maistoin sushia ja se oli rakkautta ensi puraisulla ;)

Vierailija
13/13 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeen tuotiin ensimmaiset paprikat! Voi sita kakomisen maaraa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä