Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen pari, kun polttarit pidetään yhdessä?

Vierailija
23.07.2010 |

Eräs fb-kaverini (ent.työkaveri) menee naimisiin. Katselin kuvia hänen, tai siis heidän, polttareistaan. Albumikin oli nimetty "Matin & Maijan polttarit".

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä junttimaista on pitää kiva "tyttöjen ilta"? Käydä yhdessä kauneushoidossa/ rentoutumassa, syömässä hyvin, yhteistä aikaa viettäen?

Vierailija
22/26 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä junttimaista on pitää kiva "tyttöjen ilta"? Käydä yhdessä kauneushoidossa/ rentoutumassa, syömässä hyvin, yhteistä aikaa viettäen?

itse kun kuvittelen polttarit ryyppäämisenä ja sellaisena viimeisenä mahdollisuutena pettämiseen ja stripparin katsomista ja tälläisissä olin aikanaan mukana ja päätin ja vaadin, ettei munulla tuollaisia järjestetä,ei kiitos.

7

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden parin joilla oli yhteiset polttarit. Pariskunnasta toinen oli/on sairaalloisen mustasukkainen, kyttää puolisoaan jatkuvasti. Ihme että liittonsa on kestänyt...

Kaverini oli ollut omien tuttujensa polttareissa. Kertoi että kyseessä pariskunta joka tekee kaiken yhdessä. Samassa työpaikassa, kaupassa ja ystävien luona käydään joka kerta yhdessä, baariin lähdetään aina yhdessä. Eivät voi kuvitellakaan tekevänsä mitään ilman toista, ilmeisesti pitävät sitä ainoana oikeana rakkauden ilmenemismuotona.

Vierailija
24/26 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin ollut useammallakin kaveripariskunnalla. Useimmiten nämä ovat samanalsia pareja kuin mekin: opiskeltu samassa paikassa joten iso osa kavereista on yhteisiä. Ja harvalla on aikaa ja energiaa osallistua kaksiin olttareihin, joten on kivaa että näkee sitä toistakin porukkaa, yleensä tosiaan loppuillasta on joku yhteinen baari / bilepaikka.

Vierailija
25/26 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisilta, joilla ei ole yhtään huumorintajua eikä spontaaniutta ja jotka vierastavat kaikkea, mikä ei ole hiljaista hissuttelua. Moni varmaan katsoisi mieluummin maalin kuivumista, kun viettäisi iltaa tämän pariskunnan kanssa.

Vierailija
26/26 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ei niistä kukaan tuttu tykkää. Syömistä, hemmottelua, jotain hassuttelua (EI nolaamista), milloin mitäkin. Tarkoitus on pitää hauskaa ja nauttia olosta :)

itse kun kuvittelen polttarit ryyppäämisenä ja sellaisena viimeisenä mahdollisuutena pettämiseen ja stripparin katsomista ja tälläisissä olin aikanaan mukana ja päätin ja vaadin, ettei munulla tuollaisia järjestetä,ei kiitos.

7

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan