Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa tarpeeksi läheisyyttä miesystävältä! :'(

Vierailija
23.07.2010 |

Minä tarvitsen enemmän läheisyyttä, hellyyttä, romantiikkaa ja kosketuksia! Tästä on ennenkin miehen kanssa väännetty ja aina hetken aikaa mies on maailman ihanin, mutta sitten palataan samaan kaavaan: Illat mies röhnöttää sohvalla ja tuijottaa telkkaria. Lopulta nukahtaa sohvalle tai jos jaksaa raahautua sänkyyn, on niin väsynyt ettei jaksa edes hyvää yötä toivottaa. Kun koitan koskea, mies vetäytyy pois tai sanoo, että mulla on kylmät kädet, on liian kuuma, ei saa silittää (koska hän ei tykkää siitä) tai jotain muuta ja minä menen itku kurkussa pois. Seksiä on kerran viikossa tai kahdessa ja silloinkin aina miehen aloitteesta...

Väkisinkin mietin, että olenko vain niin vastenmielinen että läheisyyteni on jotain aivan kamalaa. Mies kuitenkin kehuu minua: ulkonäköäni, luonnettani jne. ja harrastamme ja vietämme aikaa yhdessä. Muuten suhteemme on toimiva ja minä olen tyytyväinen ja mieskin on omien sanojensa mukaan. Nyt on pari päivää ollut mielessä, että tämähän on enemmänkin kaverisuhde kuin parisuhde.

Olemme seurustelleet 3 vuotta ja pikkuhiljaa viimeisetkin romantiikan rippeet alkaa hiipumaan ja minua pelottaa, että tämän on vain lopun alkua. Keskustelut ei auta kuin hetkeksi ja minusta on kummallista pyytää miestäni osoittamaan välittämistään. :(

Onko tässä mitään tehtävissä? Vaihtaa en halua, mutta itsetunto on pian mennyttä tällämenolla. :/

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mies on parasta mitä mulle on tapahtunut. Aikasemmissa suhteissa en ole edes läheisyyttä kaivannut (enkä varsinkaan seksiä!), mutta nyt tarvitsen kipeästi kaikkea sitä ja juuri tuolta mieheltä... :/

Vierailija
2/4 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä elättele turhia toiveita ja tyydy siihen mitä sinulle nyt on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vain on tuollainen ettei tykkää läheisyydestä ja kiehnäämisestä. jos et voi elää sen kans niin lähde pois.

Vierailija
4/4 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut eivät pidä fyysisestä läheisyydestä. Se ei tarkoita, etteikö mies rakastaisi sinua tai haluaisi olla kanssasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän