Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinä ja lapsesi tippuisivat vesiputoukseen niin kumman/kummat

Vierailija
23.07.2010 |

Miehesi pelastaisi? Jos vaihtoehtona olisi, että se joka pelastettaisiin ensin jäisi eloon. Ja viimeisenä pelastettu kuolisi.

Useinhan siis lapset pelastetaan vedevarasta aina ensin, mutta ajatelkaa tätä mielikuvitusleikkinä jossa miehen pitäisi valita kuka jäisi eloon.

Sinä vai lapset.

Mä veikkaan, että mä haluisin ainakin, että mies pelastaisi lapset. Mutta saattaisi olla, että mies pelastaisi kuitenkin minut ensin. Koska jos mä jäisin eloon niin me voitais tehdä uusia lapsia. Näin mun mieheni ainakin sanoi kerran.

Minusta se olisi kuitenkin aika raadollista. Jos meidän lapset kuolisivat, niin en enää ehkä edes haluaisikaan uusia lapsia.

Toisaalta elämäntilanteemme on toinen kuin silloin aikaisemmin kun mieheni sanoi noin. Nyt meillä OIKEASTI ON jo lapsia ja mieheni rakastaa heitä yli kaiken.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä sekä mies että kaikki lapset ovat uimamaistereita ja paljon parempia uimareita kuin minä.

Vierailija
2/5 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla olis edes jotain teoreettisia mahdollisuuksia selvitä itse, mutta lapsilla ei mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsella on enemmän elinaikaa jäljellä, eli enemmän menetettävää.

Vierailija
4/5 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska jos pelastaisi minut, olisin ihan varmasti megavihainen hänen valinnastaan. Haluaisi kyllä pelastaa minut mieluummin kuin lapset.

Vierailija
5/5 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään tuollaisessa hätätilanteessa ei ole aikaa koskaan miettiä selviytymisprosentteja, joten sen vuoksi koko hypoteesi on älytön.

Ja koska siinä ei mies ehtisi miettiä, hän vaistomaisesti aina auttaisi niitä, jotka eniten apua tarvitsevat eli pieniä lapsia.

Eikä aikuista, uimataitoista puolisoa.

Joten unohtakaamme ap:n kysymys ja miettikäämme mieluummin yleisellä tasolla, ketkä ovat miehelle tärkeämpiä tunnetasolla: vaimo vai lapset. Meillä varmaankin lapset, koska heihin miehellä on ehdotonta rakkautta, pitkäaikaisen vaimon kanssa on toki rakkautta ja kumppanuutta, muttei syvää, "selkärangasta" tulevaa kiintymystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän