Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KESKI-SUOMEN KESKUSSAIRAALASSA...

Vierailija
10.10.2005 |

Muita jotka synnyttäneet ko sairaalassa?? Millaisia kokemuksia? itse olen siellä synnyttänyt -00, -01, -04 ja täytyy sanoa että viimeisimmästä kerrasta jäi kauheat traumat joita edelleen mietiskelen...

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse synnytin siellä helmikuussa ja kesällä menossa uudestaan....ihan hyvä fiilis jäi.

Vierailija
2/40 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä lääkäritkään mitään hyviä ole. Ammattitaidotonta porukkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätilöt oli minulle ainakin ystävällisiä.

Vierailija
4/40 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit joku nuori laiha vaalea joka ei uskalla ottaa vastuuta mistään.

Vierailija
5/40 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan ainoastaan sihen.

Vierailija
6/40 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on tosi jees lääkäri.

Vierailija
7/40 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies?

Vierailija
8/40 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. Peränen on kiva kätilö.

Vierailija
9/40 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

M.Sopo on se joka ei uskalla ottaa vastuuta/kantaa mihinkään! Aivan turha ja kylmä tapaus.

Vierailija
10/40 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se anestesialääkäri on kyl ihan huippu. Siis Saranen.

Vierailija
11/40 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltäni oli jälkeenpäin pyytänyt anteeksikin, mutta eipä vaivautunut minulta pyytämään.

Vierailija
12/40 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

et siis ole kätilö?

Vierailija
13/40 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

20

Vierailija
14/40 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hirveen hyvää kuvaa anna ko.sairaalasta.Pelottaa mennä sinne synnyttää! Ja tuohon päälle ne neulaepisodit ynnä muut.

Vierailija
15/40 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli siis kiirellinensektio kaksoset syntymässä ennenaikaisesti. Minä todella ylipainoinen jne. Hoitajat huusivat minulle ja eivät yhtäkään lohdullista sanaa sanoneet kun itkin kun oli niin epämiellyttävä tilanne. Puudutus piti siis saada selkään siis... Yksi mieshoitaja jopa istui kivuliaasti jalkojeni päällä ja jopa pomppi siinä että saisi minut sikiö asentoon.. Traumat jäi..

Vierailija
16/40 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle siis joka olet töissä siellä ja kyselit.. Muistatko kenties tapahtuman?

Vierailija
17/40 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaiken pitäisi sujua joustavasti. Toki toisten puolesta en osaa sanoa mitään, mutta itsellä ei ole ainakaan tapana huutaa kenellekään potilaalle. Toivottavasti kaksosesi kuitenkin jaksavat hyvin.

se leikkaussalihoitaja

p.s olen itsekin ollut sektiossa (siis potilaana), eikä se toimenpiteenä minustakaan ollut mitenkään erityisen miellyttävä. Tosin en mitään kipua tms. tuntenut vaan epämääräistä huonoa oloa ja oli jotenkin hieman vaikea olla. Puudutuksestahan se johtui.

Vierailija
18/40 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika paljon sektioissa). Tosin sinä vuonna olin myös äitiyslomalla osan aikaa.

Vierailija
19/40 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää en halua ainakana puudutusta. Onhan se vaikea laittaa kun läskiä on selässä ja selkärankaa ei näy, mutta henkilökunta olisi voinut olla kannustavampi eikä huutaa. Olin paniikissa jopa siinä tilanteessa. Todella nöyryyttävä kokemus jopa. Ja se mieshoitaja ei tehnyt sitä helpommaksi huutelemalla typeriä ja satuttamalla minua. Muutenkin koko tapahtuma oli kamala kun salissa oli varmaan 8-10ihmistä!

Vierailija
20/40 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomiota entistä enemmän siihen, että pyrkisi toimimaan niin, että potilaalla olisi mahdollisimman hyvä olla. Varsinkin sektioissa on tosiaan niin monenlaista tunnemyrskyä käynnissä (erityisesti jos on kiire tai hätä). Sentähden on mielestäni hyvä, että minulle on tehty sektio, osaan asettautua myös siihen olotilaan, miltä tuntuu maata siinä pöydällä. Tosin ei minulle sektiota sentähden tehty:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi