Nyt kannattaa liittyä kirkkoon!
Kommentit (8)
Menenkin tästä lukemaan Raamattua. Lapset ovat seurakunnan leirillä ja uni ei taida oikein tulla muuten. Sieltä saan rauhan ja tiedän olevani oikeasti riittävän hyvä äiti!
heti, kun Jumala lahjoittaa minulle uskonlahjan.
Et vaan osaa? Toivot, että tietäisit että kaikkein onnellisimmaksi tulet siitä, että puhdistat sydämesi kaikesta turhasta, riisut itsesi kaikesta turhasta...sielusi paremminkin ja keskityt vain hyvyyteen.
Onko se vaikeaa? Se kun tulee kaikille moninkertaisesti takaisin elämässä, jotka sen tien valitsevat ja se on aivan totta!
ja pidän hyvyyttä tärkeänä, mutta minulle niillä ei ole mitään tekemistä kristinuskon kanssa. Minulla ei ole minkäänlaista jumalauskoa. En usko kuten kirkkoon kuuluvien tulisi uskoa:
"Minä uskon Jumalaan,
Isään, Kaikkivaltiaaseen,
taivaan ja maan Luojaan,
ja Jeesukseen Kristukseen,
Jumalan ainoaan Poikaan,
meidän Herraamme,
joka sikisi Pyhästä Hengestä,
syntyi neitsyt Mariasta,
kärsi Pontius Pilatuksen aikana,
ristiinnaulittiin, kuoli ja haudattiin,
astui alas tuonelaan,
nousi kolmantena päivänä kuolleista,
astui ylös taivaisiin,
istuu Jumalan, Isän, Kaikkivaltiaan,
oikealla puolella
ja on sieltä tuleva tuomitsemaan
eläviä ja kuolleita,
ja Pyhään Henkeen,
pyhän yhteisen seurakunnan,
pyhäin yhteyden,
syntien anteeksiantamisen,
ruumiin ylösnousemisen
ja iankaikkisen elämän."
Et vaan osaa? Toivot, että tietäisit että kaikkein onnellisimmaksi tulet siitä, että puhdistat sydämesi kaikesta turhasta, riisut itsesi kaikesta turhasta...sielusi paremminkin ja keskityt vain hyvyyteen.
Onko se vaikeaa? Se kun tulee kaikille moninkertaisesti takaisin elämässä, jotka sen tien valitsevat ja se on aivan totta!
sieltä nyt jotain ylimääräisiä bonuksia liittymislahjana? Kaksi yhden hinnalla sisään, tms?
sieltä nyt jotain ylimääräisiä bonuksia liittymislahjana? Kaksi yhden hinnalla sisään, tms?
Sinne meinasin mennä muutenkin... Eipä tullut kauppoja.
Pääsyliput taivaaseen