Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmeessä pitää ihastua???

Vierailija
22.07.2010 |

Tulee vaan paska fiilis ja on ihan masentunut koko ajan :(... Toisaalta kun ei voi olla ajattelematta ihastuksen kohdetta ja kun toisaalta tietää, että rakastaa omaa aviomiestään henkeen ja vereen, eikä ikinä tekisi mitään loukatakseen.

Ja sitten vielä ihastuksen kohteella ei ole harmainta aavistusta koko jutusta!! Ja silti itseä vaan koko ajan vituttaa, kun on niin vahvasti ihastunut.

Kaikki tuntuu niin vaikealta ja oudota.. Inhottavaa tämmönen.. :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä helposti näen uudessa ihmisessä ensin ne hyvät piirteet, niin miehessä kuin naisessa, pidän ihmistä tosi mahtavana tyyppinä. Vähitellen sitten näkee ne nurjatkin puolet ja ihminen onkin ihan tavallinen mukava tyyppi. En nyt puhu sellaisesta ihastumisesta, että salaa mielessään haaveilee yhteisestä tulevaisuudesta, kuten et ilmaisesti sinäkään.

Vierailija
2/5 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että anna palaa vaan, kerran täällä eletään, sun pitää tehdä itsesi onnelliseksi eikä ketään muuta, miehesi on varmaan liian tylsä sulle ja kyllähän sä ansaitset vähintään George Clooneyn!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Enkä edes tajua, miksi tämä ko mies mua kiehtoo näinkin paljon!! Ihaninta olisi se, jos voisin häntä suudella. Edes kerran (avioliitossamme suuteleminen ei ole pettämistä, seksihommat ja seksuaalinen koskettelu ym on). Mutta koska tämä ihastuminen on näinkin voimakasta, en sitä vois tehdä, vaikka saisinkin rohkeuteni kerättyä, koska tunteita on näköjään mukana... oli ne sitten pientä, keskisuurta tai suurta ihastumista...

Niin, ja mieheni on maailman paras aviomies - sehän tässä eniten perseestä onkin :(.. ihanat lapset meillä ja hän on maailman paras isä. Huomaavainen aviomies, tuo kukkia ensi-iltaan, järkkää hääpäiväillallisen ym.. :(..

ap

Vierailija
4/5 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin menee nopeammin ohi. Me kerran juteltiin mieheni kanssa siitä yleisesti onko mahdollista avioliitossa ihastua vaikka kaikki olisi onnellista. Mieheni sanoi kyllä, sitten kerroin ihastuneeni kerran yhteen työkaveriin, joka oikeasti oli mielestäni paska sovinistisika enkä tajunnut tunteitani itsekään. Mies sanoi yllätyksekseni ymmärtävänsä ja kertoi itselleenkin tulleen samanlaisia fiiliksiä joskus ja ne ovat menneet ohi nopeasti. Kumpikin oltiin samaa mieltä, että on parempi olla kertomatta ja loukkaamatta toista, jos kyse on vaan jostain "vinksahduksesta" eikä todellakaan ole mitään aikeita pettämiseen tai haaveilua yhteisestä elämästä ihastuksen kanssa vaan edelleen rakastaa toista, on valmis tekemään kaikkensa meidä parisuhteen ja perheen vuoksi. Oli jotenkin todella huojentava ja mukava keskustelu minusta.

t. 2 vai mikähän mun numero nyt oli

Vierailija
5/5 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä mies että minä olemme suhteemme aikana ihastuneet muihinkin, mutta koskaan emme ole mitään tehneet ja olemme puhuneet näistä ihastuksistamme myös keskenämme.

Minä helposti näen uudessa ihmisessä ensin ne hyvät piirteet, niin miehessä kuin naisessa, pidän ihmistä tosi mahtavana tyyppinä. Vähitellen sitten näkee ne nurjatkin puolet ja ihminen onkin ihan tavallinen mukava tyyppi. En nyt puhu sellaisesta ihastumisesta, että salaa mielessään haaveilee yhteisestä tulevaisuudesta, kuten et ilmaisesti sinäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä