huutakaa hep te kaikki onlinelta vuoden aikana tänne aihevapaalle muuttaneet!
Kommentit (27)
ihan liian myöhään löysin tän, ihan eilen...
ei tämä loppumassa ole, vai mitä tarkoitat?
heh, ei kai... vaikka mistä sen tietää nyt kun tulin tänne. tarkoitan vain sitä, että ihan liian kauan roikuin tuolla kuolleella vauva online-puolella ja ihmettelin missä kaikki ovat...
heh, ei kai... vaikka mistä sen tietää nyt kun tulin tänne. tarkoitan vain sitä, että ihan liian kauan roikuin tuolla kuolleella vauva online-puolella ja ihmettelin missä kaikki ovat...
vai miten löysit tänne?
vai miten löysit tänne?
eli kun aloin ihmtellemään miten voi olla näin hiljaista, niin satuin sitten lukemaan jonkun onlineläisen, tai entisen sellaisen kommentin tänne siirtymisestä
Pakon sanelemana edes tänne, ei tuolla vieressä ole elämää enää yhtään. Niin mahtavaa oli vielä vähän aikaa sitten... Voi kun löytäisi jostain vastaavan palstan, en kotiudu tänne lainkaan!
siis tiedän palstan. Mutta miksi ihmeessä pitää olla kaksi palstaa, joista online on ilmeisesti vaikeampiselkoinen. Mulle niin ainakin vilkaisulta. Mikä ero niillä oikeasti on? Ja miks toi online on oikein perustettu? Ja millasta porukkaa siellä on ollut, kun tosiaan ei mulle oikeen avautunut.
enkä ota enää nikkiä käyttöön. Jutut kyllä tunnistaa, koska olen edelleen oma itseni.
siis tiedän palstan. Mutta miksi ihmeessä pitää olla kaksi palstaa, joista online on ilmeisesti vaikeampiselkoinen. Mulle niin ainakin vilkaisulta. Mikä ero niillä oikeasti on? Ja miks toi online on oikein perustettu? Ja millasta porukkaa siellä on ollut, kun tosiaan ei mulle oikeen avautunut.
kuin tämä palsta. mainosten tulo hiljensi onlinen. uudet viestit tulee ylimmäksi eikä vanhat hypi ylemmäs vaikka niihin vastataan. siellä oli muutama vuosi sitten vielä ihan sikapaljon porukkaa.
nopeatempoisempi keskustelualue, ihmiset käyttivät paljon nikkejä. Kommentit olivat melko lyhyitä ja vastaukset ytimekkäitä. Vähän ehkä enemmän chat-tyyppinen. Vanhat tekstit eivät pomppineet takaisin ylös, vaan jäivät edellisille sivuille ja ne pyyhittiin pois kokonaan esim. 12 tunnin jälkeen.
Onlinen valtasivat kestovittuilijat, monistajat, floodaajat, asiattomuuksien linkittäjät. Oli aika humoristinen ja nokkelaa suuta vaativa paikka parhaimmillaan, myöskin murheen hetkellä löytyi auttajia.
enkä ota enää nikkiä käyttöön. Jutut kyllä tunnistaa, koska olen edelleen oma itseni.
Joskus ennen vuotta 2003 tää palsta oli täysin erilainen. Niiltä ajoilta jäi tuo online, sinne siis jäi sama rakenne kuin vanhalla palstalla oli, silloin ennen suurta palstauudistusta. Se siis jäi koska silloiset palstailijat eivät suostuneet tottumaan tähän uuteen rakenteeseen.
Joku aika sitten online muuttui ulkoasultaan samannäköiseksi kuin tämä, vaikka vanha rakenne jäikin. Se oli lopullinen kuolinisku vanhalle palstalle, koskakohan lopetetaan kokonaan...
Onlinella oli pitkään vain ilkeilijöitä ja oma sisäpiirinsä.
Arvostin:esteriä, Taijaa ja muita järkeviä nikillisiä ja ev:itä.
Täällä on kivempaa, kun on myöskin asiallisia keskusteluja ja vilkasta keskustelua.
Olin onlinella vuodesta -99, tai en ole ihan varma sekoitinko palstat jossakin vaiheessa, koska alunperin se palsta oli aihe vapaa, missä kävin.
Terkut ihanalle esterille ja Taijalle yhdeltä eeveeltä.
Mitäpä väliä nikeillä enää on, kun kaikki tympäännyimme toisiimme ihan täydellisesti.
painavat luut (online vuodesta 2000)