Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olet kertonut 8-9v pojallesi mitä seksi on?

Vierailija
22.07.2010 |

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän ollaan oikein vanhanaikaisia. Kyllä nuo asiat on parasta käydä läpi lapsen kanssa, ja ainakin 11-vuotiaan luulisi olevan jollain tasolla kiinnostunut tästä asiasta. Tuollaisista lapsista tulee sitten niitä kun kaikki pitää teini-iässä kokeilla kantapään kautta. Ja äidille ei tietenkään voi puhua mistään koska se on niin noloa ja hävettävää, eikä vanhemmilta kannata kysyä mitään koska vanhemmat on sitä mieltä että ei kuulu lapsille!!

Vierailija
22/27 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pojat ei tosin paljoa kysele...

Ihmisen lisääntyminen ollaan käsitelty jo alle kouluikäisinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

11-vuotias on jo vähintään esi-murrosiässä. Monilla tytöilläkin kuukautiset ovat jo alkaneet.

Kyllä siinä vaiheessa olisi viimeistään vanhempienkin aika puhua seksiasioista, ettei jää vain kavereiden ja koulun harteille.

Tuossa iässä ainakin pojat ja varmasti monet tytötkin ovat katselleet netistä kaikenlaista.. Sääli, jos vanhemmat pitävät päänsä pensaassa.

En ole edes 11-vuotiaalle

Ei kuulu vielä lapsille seksiasiat.

Vierailija
24/27 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jo myöhäist kertoa 11-vuotiaalle seksistä, se on kuullut kaiken jo jostain. Ja hyvä mahdollisuus on näin ollen että hä on nolannut itsensä muutaman kerran, miettinyt päänsä puhki asioita, ahdistunut kun ei kehtaa kotina kysyä ja saanut väärää tietoa.

Vierailija
25/27 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapseni tietää jo seksistä ja miten vauva syntyy ja eskarista asti tiennyt mitä seksi on ja tietää yllättävän paljon ja oikeastaan hän ymmärtää seksiä paremmin kuin 13.v isoveli joka suuttuu jos kuulee kun harrastan seksiä. Mutta kun olen pyytänyt anteeksi molemmilta niin minun 11.v tyttö sanoo vain että kaikki aikuiset melkein harrastaa seksiä jne jne. Ja tyttö uskaltaa kuukautisita puhua ja on kysynyt kaikkea niistä mutta ei ole vielä alkanut niin mutta olen 13.v pojalleni yrittänyt kertoa mutta silloin hän suuttuu ja huutaa vain vitun huora! Joo mutta isä ja minä ollaan erottu ja iso veli on sielä onneksi mutta kyllä se 13.v tietää mitä seksi on mutta ei ymmärrä kuinka paljon sitä harrastetaan ja että miltein joka pariskunta harrastaa seksiä...

Vierailija
26/27 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2010 klo 16:41"]

Ei kuulu vielä lapsille seksiasiat.

[/quote]pakko sanoo mutta mitä ihmettä! minä kuulin itse seksistä kavereilta 9 vuotiaana. Voin vaan kertoo että kyllä 10 vuotias tietää todella hyvin mitä seksi on, toi on ihan naurettavaa että et uskalla kertoa sille siitä. Seksi on ihan luontainen asia!

Vierailija
27/27 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi äiti teitä 'ei kuulu lapsille' -tyyppejä. Meillä on lapset kyselleet ja asioista puhuttu kaikkien kanssa ennen kouluikää (paljonkin ennen). En nyt vielä 3v:n kanssa ole mennyt tarkkoihin yksityiskohtiin tietysti ja sen mukaan olen selittänyt mitä on kysytty. Ja vasta oli puhetta asiasta tarkemmin, kun 2-luokkalainen alkoi kysellä tästä vähemmän kauniista termistöstä, että mitä ne tarkottaa ja 'onks se sama' ja ' miks ne puhu sit sellasilla sanoilla' jne. Niin ja kukaan ei ole koskaan huutanut, 'yääk, hyyii'. Tavallinen asia, yksityinen, ihan kuin palkkojakaan ei kysellä tuntemattomilta eikä pankkitilin saldoa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi