Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tajunnut että tää aamiainen oli kauhea

Vierailija
22.07.2010 |

kaloripommi:

banaani-mansikka fruitie (ei maitotuotetta mukana)

2 nektariinia

munalätty

Maitokahvi.

Oikeasti mitään ei sais syödä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole itsessään vaarallinen. Niitä vaan ei sais kertyä liikaa, mikäli haluaa pitää painon kurissa tai jopa laihtua. En harrasta kalorien laskemista, joten en tiedä, miten paljon tuosssa niitä on, mutta kyllähän se, onko siinä "paljon" kaloreita vai ei, riippuu siitä, mitä muuten päivän aikana syöt ja mikä on päivän kaloritavoite - jos siis niitä lasket ja laihdutat.

Aamiaisenhan olis hyvä olla niin tukeva, että sillä pärjää hyvin lounaaseen asti. Järki käteen.

Vierailija
2/10 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihminen syö? Siksi että saa niitä kaloreita ja suojaravintoaineita että jaksaa toimia ja ylipäätään elää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulihan mulle tuosta ähky, sen myönnän. Mutta kuvittelin ettei tuon nyt niin paha pitäisi olla. En muista enää tarkkoja kaloreita mutta siis selvästi yli 300 joka tapauksessa. ap

Vierailija
4/10 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on päivätavoite? Siis montako kaloria?

Vierailija
5/10 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka hyötyliikut reippaasti ja kevennät iltaa kohti. Monesti itse syön järkyttävän paljon aamulla, mutta olen huomannut, että sillä mennään pitkälle päivään ja myös kuluu päivän aikana.

Vierailija
6/10 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka 500Kcal. Pitka paiva edessa, syo lounaalla vahemman.

Vierailija
7/10 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan voi olla noin tietämätön!

Vierailija
8/10 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan voi olla noin tietämätön!

Mitakohan ap:n kokonaiskalorimaara voi sitten olla jos 300 kcal tuntuu paljolta aamiaisella? Itse ajattelen etta on ok jos joka aterialta (syon 3 ateriaa paivassa; Suomessahan tosin puputetaan ruokaa ja vali- ja ilta-paloja koko ajan eli silloin kai yksittaisen aterian merkitys korostuu enemman...) tulee 500 kcal.

Vierailija
9/10 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei saa syödä liikaa ja ilmeisesti mulla on se mennyt jakeluun enemmän kuin hyvin.

Olen tässä jo pidempään ihmetellyt miksen laihdu kun en oikeastaan syö kovin paljoa päivän aikana. Kävi ilmi, etten syö tarpeeksi! Kroppa koko ajan säästöliekillä. 2000 kaloria päivässä kuluu normi naiselta ja kun aloin laskea että sen verran saisin niin piti kyllä oikeasti syödä.

Että jos saat aamiaisesta 300 kaloria ja neljä kertaa (lounas, välipala, päivällinen ja iltapala) pitäisi sen lisäksi vielä syödä, niin kyllä sä voit vielä päivän aikana syödä ihan kunnolla.

Vierailija
10/10 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaani ei nyt ehkä kuulu laihduttajan ruokavalioon, mutta mitään muuta vikaa siinä ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi