Tänään oli outo päivä. Eräs julkkisnainen tuli
juttelemaan minulle vaatekaupassa (minulle, miksi?). Matkasin julkisilla kotiin ja vastapäätä istuva mies kertoi olleensa kuukausia matkoilla ja vihdoin pääsisisi kotiin. Ennenkuin mies jäi pois, hän kuiskasi "olet muuten harvinaisen kaunis nainen".
Yleensä minulle ei tapahdu mitään. Onko teillä muilla ollut outoja päiviä?
Kommentit (5)
Mutta ei minulle julkkikset tule päivittäin juttelemaan. ap
on ihmisiä. Paitsi jos se oli tyyliin Madonna tai Barack Obama niin sitten se on erikoista. Eli minusta se ei ole mitenkään omituista että jopa julkkis juttelee tavallisen pulliaisen kanssa.
Olimme kävelyllä miehen ja kahden lapsemme kanssa ja juttelin erikseen yhdelle vastaan tulleelle naiselle ja vanhmmalle miehelle. Niiitä näitä heidän koiristaan, joita lapseni tapittivat. Itse puhuivat lastenlapsistaan ja hymyilivät hyväntuulisina.
hyvällä tavalla outoja päiviä.:) Mulle tosin tuntemattomat ihmiset puhuu päivittäin, ja varsinkin juna-ja bussimatkoilla mulle tullaan aina rupattelemaan. Olen ajatellut, et se johtuu siitä että olen harvinaisen tavallisen näköinen ja ehkä siksi helposti lähestyttävä. Ja mikäpäs siinä, mä tykkään jutella ihmisten kanssa, jokaisessa on jotain mielenkiintoista.
Mut sit esimerkiksi kerran, kun juna alkoi hiljentää asemalla, mun ohi kulki nuori mies joka katsoi muhun ja sanoi jotenkin, että voi vitsit sä olet ihana, jumalainen! Kailotti sen siinä junavaunussa eikä ollut edes kännissä. Sanoi että jos en ois varattu (oli sormus sormessa) niin hän jäis tähän junaan ja veis mut treffeille. Ja muuta sellaista. Mä tulin siitä hyvälle tuulelle ja oli hauskaa et joku on noin rohkea.:)
liikkua ihmisten ilmoilla usein?