Entä antaisitko 16-22v tyttösi tuoda "hoitojaan" kotiin yöksi?
Siis jos ei seurusteli mutta tahtoisi välillä seksiä esim. baari-illan jälkeen?
Entä poikasi?
Siis sen ikäinen lapsi joka laillisesti saa jo harrastaa seksiä (16+), mutta asuu vielä kotona vanhempien luona.
Kommentit (25)
juo ja pitää hauskaa.
Meillä tyttö on tuonut muutamia hoitojaan kotiin, enkä niistä ole tiennyt ennen aamua. Tullut siis baarista kotiin aamuyöstä kun muut ollaan jo nukuttu, ja aamupalalle könynnyt jonkun miehen kanssa. Pari ensimmäistä kertaa kyselin tytöltä onko poikaystävä jne. mutta teki selväksi että hoitoja, enkä nykyään enää kysele.
Mun mielestä saa tuoda niin kauan kun osaa käyttäytyä niin, ettei muu perhe häiriinnyt. Toki tyttö on itsekin sanonut, että aina ensisijaisesti hoitaa hommat miesten kämpällä, mutta muutamat kerrat on kyllä eksynyt tännekin.
Vakituisen kumppanin kanssa saa olla vapaasti kotonamme, mutta jos on kypsä yhdenillan baari-iloihin niin on kypsä asumaan omillaan. (Toisin sanoen oletan että kotona asuva ei ole vielä riittävän aikuinen irtosuhteisiin).
menisin vaikka huoneeseen ja ilmoittaisin että seuralainen saa nukkua olohuoneen sohvalla tai lähteä kotiinsa.
Minun lapsistani 3 on tuossa 22v.-16v. ikähaarukassa. Vanhin 22v. on jo naimisissa. Vävy saa ilman muuta tulla yökylään. Muutoin meille ei yövieraita mahdu. Ottakoot seurustelukumppaneita omille kämpilleen.
että saisin esittäytyä nuorison ystäville, kunhan eivät häiritse muita saa kavereita tuoda, välillä löytyy kuusikin kaveria nurkista kun aamulla herään. Eivät ne tietenkään ole mitään hoitoja, mutta en kai minä mene tarkastamaan mitä nuorison huoneissa tekevät.
Huonosti on lapsi kasvatettu jos on yhden illan juttuja pidetään normaalina.