Miksi naisten juhlamekoissa on niin syvään uurrettu
kaula-aukko? Mulla on b-kupin rinnat enkä meinaa löytää mekkoa, josta rintsikat ei paistais. Sen mä jotenkin ymmärrän, et puseroissa on iso kaula-aukko, koska ilmeisesti niihin on tarkoitus pukea toppi alle. Juhlamekko pitäis mun mielestä olla myös sillä tavalla asiallinen, ettei omaa rintavakoaan tarvitse esitellä, jollei halua. Mä nyt sitten lyhensin ostamani mekon olkaimia monta senttiä, että sain ton kaula-aukon asettumaan kohdilleen. Mekko ei muuten enää istu ihan niin hyvin, mut ainakaan ei ihan niin törkeältä näytä.
Kommentit (11)
isorintaisena ja muuten hyvin sirona ihmisenä olen ihmetellyt sitä kun paitoihin ja mekkoihin tehdään jo valmiiksi rinnoille uurrettu kohta ja näyttää aivan sika törkeälle päälläni. Vaikka mekko istuisi kroppaani muuten hyvin niin rintojen kohdalta huomaa sen olevan pieni.
Kai noita avarakaula-aukkoisia mekkoja tehdään sen takia kun a-kupin rinnoilla ei ole mitään esiteltävääkään vaikka olisi aukko napaan asti.. jos taas rintava laittaa sellasen niin kaikki katsoo, että huh mikä horatsu.
"hiukset ovat naisen kruunu
ja povivako kaunein korusi"
Siksi oletetaan, että naiset haluavat sitä "korua" esitellä erityisesti juhlissa :)
Olin kotona ja kaupassa peilaillut että avonainen juhlamekko sopii minulle hyvin. Sitten juhlissa kumartelin ja kyyristelin 1 v:n perässä ja pidin häntä sylissä. Mekko luisti päältä miten sattui ja tyttö innostui tutkimaan suuriäänisesti tissejäni kaula-aukon kautta.
Eli ei minulle enää kovin avonaisia mekkoja lasten kanssa liikkuessa.
samaa olen ihmetellyt niin mekoissa kuin paidoissakin. Isompirintaisena näytän ihan törkeältä ilman alustoppia, jota ei ainakaan helteillä viitsisi joka vaatteen alle laittaa. Ainakaan juhlamekon.
Sellaista ahdasta pyöreää pääntietä mulla ei ole kuin prätkäkerhon paidassa.
Joskus kaula-aukko on sen verran pieni että rintsikat eivät aivan näy, mutta vähänkään kumartuessa tulee koko rintamus esille vieressäkatselijoille.
laitan alle kevyen topin tai alusmekon
ommella muutamalla pistolla mekko liivehin kiinni. Silloin ei vilku mitään ja decolte pysyy taatusti paikoillaan.
on ostaa "hollywood fashion tape" eli 2-puolista teippiä ja kiinnittää asu sillä. Sillä voi myös liimata asun ihoonsa.
Mun rintavarustus on lähinnä oletus, että niillä main olis jotain (XD), selkä on lyhyt ja yläkroppa muutenkin pieni joka suuntaan.... MITÄÄN suurella kaula-aukolla varustettua en voi edes kuvitella laittavani päälle, kun pujahdan siitä kaula-aukosta pihalle! :roll: Ei näkyis ihan vaan tissivako :D (se oletettu)
Saisikohan noita jossain koossa 140cm mutta niin pitkänä, että riittäis pidempäänkin varteen? Sit vois ehkä harkita isompaa kaula-aukkoa :D
Noin muuten olen siis kokoa 34
aina pitää joku toppi tunkea alle. Millasille tisseille nää vaatteet on tarkoitettu??