Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi kuumeessa, mies otti omalla ilmoituksella sairaan

Vierailija
21.07.2010 |

lapsen hoitovapaata. Itse olen hoitovapaalla kotona, eli nyt ollaan molemmat kotona, onko tämä ihan laillista??

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työnantaja saa selville, että sinä olet kotona, voi hän pidättää palkan noilta päiviltä. Miksi sinä et hoida lasta, jos kerran olet hoitovapaalla?

Vierailija
2/4 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

erikoista ainakin, ellei lapsen sairaus edellytä molempien vanhempien läsnäoloa (meillä on ollut tämmöinen tapaus) tai hoitovapaalla olevalla äidillä jotain pakollisia menoja (esim. lääkäriaika, jota on jonottanut puoli vuotta ja peruminen siirtäisi aikaa taas puolella vuodella eteenpäin).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvottiin yö itkevän taaperon kanssa ja aamulla istuin vauva sylissäni sohvalla, kun kuulin, että mies soitti töihin ja pyysi vapaata. Tämä on ihan eka kerta kun näin tekee... Välillä tuo mies on kyllä huvittava...

Vierailija
4/4 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos se työnantajalle on ok niin mikäs siinä.. mua kyl kans rassaa tuo että mies ei voi tulla hoitamaan lasta vaikka minä itse olisin kipeenä!! viimeksikin kävin hampaan poistossa niin piti lapsi ottaa mukaan ja oli sit kiva kotona kärvistellä sen kipeen purukaluston kanssa verta vuoti heti ku jotain teki, mut pakkohan se oli hoitaa lapsi... en tiiä kuka tän säännön on keksiny

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan