Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen esileikkitaidot

Vierailija
21.07.2010 |

Olemme olleet yhdessä viisi vuotta ja olen kyllästynyt koko seksielämäämme, joka uhkaakin täysin loppua. En ole tyytyväinen miehen esileikkitaitoihin: suutelua muutama minuutti, molempien housut pois ja jyystämistä muutama minuutti samassa asennossa (ellen itse vaihda asentoa). Paitanikin joudun itse ottamaan pois tai olemme paidat päällä ja sukatkin jäävät jalkaan molemmilla. Tuntuu, että mies vain haluaa seksiä eikä väliä kenen kanssa.

Itse en ole kovin kiinnostunut seksistä, mutta voisin ollakin, jos mies osoittaisi haluavansa juuri minua esim. esileikkien avulla ja muutenkin flirttailemalla silloin kun ei juuri haluaisi seksiä. Jos itse katson häntä sillä silmällä, hän saattaa kysyä mitä katson. Mikä avuksi? En halua liian tarkkaan sanoa, että näyki vaikka kaulasta ja korvista, koska sen jälkeen en enää nauttisi siitä, kun ajattelisin että toinen vain mielistelee.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet yhdessä viisi vuotta ja olen kyllästynyt koko seksielämäämme, joka uhkaakin täysin loppua. En ole tyytyväinen miehen esileikkitaitoihin: suutelua muutama minuutti, molempien housut pois ja jyystämistä muutama minuutti samassa asennossa (ellen itse vaihda asentoa). Paitanikin joudun itse ottamaan pois tai olemme paidat päällä ja sukatkin jäävät jalkaan molemmilla. Tuntuu, että mies vain haluaa seksiä eikä väliä kenen kanssa.

Itse en ole kovin kiinnostunut seksistä, mutta voisin ollakin, jos mies osoittaisi haluavansa juuri minua esim. esileikkien avulla ja muutenkin flirttailemalla silloin kun ei juuri haluaisi seksiä. Jos itse katson häntä sillä silmällä, hän saattaa kysyä mitä katson. Mikä avuksi? En halua liian tarkkaan sanoa, että näyki vaikka kaulasta ja korvista, koska sen jälkeen en enää nauttisi siitä, kun ajattelisin että toinen vain mielistelee.

Ilmeisesti miehesi on sen verran yksinkertainen, että ei ymmärrä vihjailujasi. Siis olet viisi vuotta elänyt epätyydyttävässä seksisuhteessa? Onnittelut lujuudestasi! Selvästikin seksi merkitsee sinulle enemmän, kunhan sinulla olisi partneri, jonka kanssa pystyisit vapautumaan ja joka arvostaisi sinua ja halujasi. Nykyisen miehen kanssa se ei ilmeisestikään onnistu, jos todellakin 5 vuotta olette menneet tolla linjalla. Nyt vaan kissa pöydälle ja otat asiassa ohjat käsiin! Näytä olevasi seksiä haluava nainen!

M34

Vierailija
2/6 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi onko teillä puhtaat sukupuolielimet kun alatte petipuuhiin?. Meillä käydään pesulla ennen petipuuhia, kyllä se esileikki vastaa 85% koko naimisesta. Vaimoni kannssa esileikit eli suuseksi on lähes aina etusijalla, sitten vasta naiminen meillä siitä nauttii kumpikin. Minä suorastaan himoitsen vaimoni nuolemista ja dildolla runkkaamisesta, vaimoni saa yleensä suuseksin aikana 3-4 kertaa orgasmin ja sen viidennen naimisessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ollut, et voi oikein syyllistää miestäsi.

On harvinaista, että kumppani "oppii tavoille" vuosien kuluessa. Toisaalta naisilla esimerkiksi e-pillerit saattavat aiheuttaa mielenkkiinnon puutetta seksiin. Siis varsinkin monipuoliseen, vaihtelevaan ja kekseliääseen seksiin. Ts. ei ole kiimaa ikinä.

Jos taas seksi on muuttunut sellaiseksi kuin se on nyt, mies on luultavasti kyllästynyt. Hän ei ehkä arvosta eikä kunnioita sinua. On vaikeaa antaa parastaan ihmiselle, jota ei palvo.

Vierailija
4/6 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. En pidä suuseksistä, enkä sitä halua tai toivo. Onneksi miehenikään ei sitä yritä antaa. Haluaisin normaalia käsillä hiplailua eri puolilta ja pussailua ympäri vartaloa (mutta ei sieltä), että voisin tuntea itseni haluttavaksi. Olen ihan hoikka ja hyvännäköinen, joten siitäkään ei pitäisi olla kyse. Olen myös usuttanut miestäni kokeilemaan muita naisia, jos vaikka he kouluttaisivat mieheni vähän tavoille ja opettaisivat pari niksiä, mutta ei hän halua. Miehelläni ei nimittäin juuri ole aikaisempia suhteita, vaikka emme kumpikaan ole enää mitään kaksikymppisiä.

Meillä seksi on aina ollut tällaista, alusta saakka. Alkuhuumassa en siitä niin välittänyt, mutta nyt olen alkanut miettimään, että miksi suostuisin mihinkään, kun en kerran saa siitä mitään. Siksi haluaisin, että mieheni käyttäytyisi hieman eri tavoin, ettei suhteemme muutu täysin kaverisuhteeksi. Jos yritän keskustella ja ilmoitan pitävääni esileikeistä ja vähän villimmästä menosta, mieheni tokaisee, etten minäkään mikään seksihirmu ole. En tosiaan olekaan, mutta kohta ei irtoa enää yhtään mitään, jos peli ei muutu.

Vierailija
5/6 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin haluttavana naisena oleminen. Kannattaa antautua kokonaan estottomasti seksiin. Et pidä suuseksistä, koska olet estoinen. Seksiin ei kuulu sellainen kliinisyys kuin ruuanlaittoon.

Todella ristiriitaista puhua, että haluaa villimpää menoa, mutta ei halua ottaa suihin tai antaa nuolla pillua. Käsittämätöntä aikuiselta ihmiseltä.

Kiitos vastauksista. En pidä suuseksistä, enkä sitä halua tai toivo. Onneksi miehenikään ei sitä yritä antaa. Haluaisin normaalia käsillä hiplailua eri puolilta ja pussailua ympäri vartaloa (mutta ei sieltä), että voisin tuntea itseni haluttavaksi.

Vierailija
6/6 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ainakaan ole asiasta epäselvyyttä, tehdään aina kun jompi kumpi haluaa tai molemmat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan