Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisen itku onnistuneen sexin jälkeen

Vierailija
10.10.2005 |

Onko muilla naisilla em. voimakasta tunneryöppyä ihanan seksin ja voimakkaan orgasmin jälkeen? Mistähän johtuu?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tavannut kyseisen oloista naista, mutta lukisin sen positiiviseksi asiaksi. 

Vierailija
2/19 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla. En tiedä miksi, mutta nyt vasta kahdeksan vuoden yhdessä olon jälkeen näitä on alkanut tulemaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule itku vaan nauru tai ainakin hymyilyttää vietävästi. Laukeamisen hetkellä saatan kuulemma (olen itse kuullut vain videolta) huutaa "APUA" niin kovaa, että meillä pidetään radio kovalla kammarissa. Mieheni pelkää, että kohta tulee palokunta tai karhuryhmä oven läpi, jos naapurit luulevat väärin.

Vierailija
4/19 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tämä "ongelma" jos sitä siksi voi kutsuakaan :D joskus jos saan järisyttävän orgasmin, mikä kestää pitkään ja siinä on useita huippuja, alkaa vollotus todennäköisesti seksin jälkeen. Sitä ei oikein voi estääkään, sillä tunnelataus on ollut jotain niin syvää että meinaa taju lähteä.
Yhdenillan juttujen kanssa harvemmin, silloin seksikään ei yleensä ottaen ole järisyttävän hyvää, varsinkaan jos on pienessä hiprakassa.

Vierailija
5/19 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä, ja jos en estelis yhtään niin vollottasin ihan kunnolla. 

En oo koskaa jutellu/tullu vastaan tälläst keskustelua niin en oo tienny et se  on iha normaalia ni oon vähä pelänny sitä. Mut eli siis en oo ainut ja uskallan uskoa että se johtuu vaan siitä kun se tuntu nii pirun hyvälle. ;)

Vierailija
6/19 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ainut tällä sivustolla oleva "keskustelu" mikä on hyvä :) mun nainen ainaki on semmonen että ku on hulluna tapeltu niin sitä seuraa hullu seksi. Huippu tapa puhdistaa ilmaa ja lopputulos on aina parasta.

Vierailija
7/19 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo hupsis. Eihän tää liittynykkään otsikkoon millään tavalla. Eli poistun taka-alalle taas nauraan!

Vierailija
8/19 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunein asia mitä tiedän - Rakastelun aikana laukeava nainen, joka lauetessaan katsoo silmiini, hymyilee ja itkee samaan aikaan (kuten minäkin). Yhtaikaisen rauhallisen hitaan ja pitkän orgasmin jälkeen ei tarvita kuin pieni kuiskaus ja pikkupusu 'rakastan sinua'  ja voimme nukkua onnellisina toisiimme kietoutuneina maailman meistä välittämättä.

Nainen  Maailman ensimmäinen ihme.

Vierailija
9/19 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

upeita luonnonlahjakuuksia tollaset itekvät naiset. tosin kun mulla joka ei juuri ääntele vaikka pimppaa nuoltas ja no sitte kun tulee mutta ei mitään jälkitunteita.

Vierailija
10/19 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
11/19 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ja ihan hävetti uuden miehen kanssa.:D Tuntu vaan niin hyvälle seksin aikana et ei voinu mitään...

Vierailija
12/19 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun miehelle tulee kyyneleet joskus silmään

ja sanoo että kun teki vaan niin HYVÄÄ

N33

Vierailija
13/19 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko vaan jotain hormonimyllerrystä. Ja suurta rakkauden tunnetta?

Vierailija
14/19 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurta rakkauden huumaa. Rakastelun jälkeen huomaan rakastuvani mieheen oikein syvästi ja sitten kyyneleetkin vierähtää.. =)

Vierailija
15/19 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanan rakastelun jälkeen.

Vierailija
16/19 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

se lataus mikä purkautuu, ah, mikä tunne, usein tulee kyynel silmään

Vierailija
17/19 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sitä alkuun ihmetteli, kun luuli, että teki liian kovaa:)

Vierailija
18/19 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta syöksyy jotain klunssista. Muilla kokemuksia?

-Sambuca, hottina

Vierailija
19/19 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtoon, jos yläpää kastuu. Alapään saa hieroa itte märäksi, kun olen paskalla.

-Pohojalaanen