Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla suhteellisen tuore suhde...epätietoisuus vaivaa mua....

Vierailija
08.06.2006 |

Ollaan oltu uuden miehen kanssa yhdessä puolisen vuotta ja mieheltä on tullut tänä aikana siemensyöksy kaksi kertaa. Haluaa kyllä mua mutta itsellään homma kestää, enkä toki valita ex-miehen " sekuntimunan" jälkeen. On vaan tullut itselle sellainen olo, että teen tai jätän tekemättä jotain, ettei toinen saa. itse laukean 5 minuutissa viimeistäään ja tulen hulluksi pelkästä toisen kosketuksesta. Tai olenko ruma, liian märkä tai jotain... Olen yrittänyt kysyä tätä mieheltä, mutta sanoi, että on aina ollut hidas laukemaan. Haluaisin tosissani että miehellä olisi myös yhtä hyvä olo kuin minulla seksin jälkeen...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ollaan oltu uuden miehen kanssa yhdessä puolisen vuotta ja mieheltä on tullut tänä aikana siemensyöksy kaksi kertaa. Haluaa kyllä mua mutta itsellään homma kestää, enkä toki valita ex-miehen " sekuntimunan" jälkeen. On vaan tullut itselle sellainen olo, että teen tai jätän tekemättä jotain, ettei toinen saa. itse laukean 5 minuutissa viimeistäään ja tulen hulluksi pelkästä toisen kosketuksesta. Tai olenko ruma, liian märkä tai jotain... Olen yrittänyt kysyä tätä mieheltä, mutta sanoi, että on aina ollut hidas laukemaan. Haluaisin tosissani että miehellä olisi myös yhtä hyvä olo kuin minulla seksin jälkeen...

Olisit vaan tyytyväinen, ettei kaveri ruiki heti, kyllä niitä minuuttimiehiä riittää.. Mulla on ollut lukuisia kumppaneita (minä mies, kumppani nainen) ne ovat vaan olleet tyytyväisiä, että kestoa riittää. Voihan sitä nainen saada lukuisia orkkuja, jos mies tietää mitä tekee...

Vierailija
2/4 |
08.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette vielä aika tuore pari, ja ehkä nuoriakin?

Ja jo olet ollut kysymässä hänen tulemisistaan.... Jos se kerran on " vanha vaiva" , niin vaikket pahaa tarkoittanutkaan, niin saatoit tahtomattasi aiheuttaa vielä lisää paineita. Mies voi olla sänkyasioissa hyvinkin herkkä.

Joillekin miehille on alussa vaikeaa nauttia loppuun asti " uuden" naisen kanssa, sellaisen kanssa jota ei kunnolla tunne. Mulla oli yks ex, joka oli samanlainen. Minä kysyin jo heti alussa, kun pikkasen kummastutti, ja hän sanoi, että hänellä on " tällanen tää kalu, että välillä tulee, ja välillä ei, ja välillä lakkaa seisomastakin. Mutta että sellanen se vaan on, ja on aina ollut." Päätin sitten luottaa miehen sanaan, ja näytin, että ei se mitään, minä ainakin nautin. Ja mies alkoi siitä saada hirveästi lisää itseluottamusta, kun ei enää tekemällä tehty ja hakemalla haettu hänellekin orkkua. Aloimme molemmat nauttia enemmän joka hetkestä, ei vain orkuista. Minä kyllä sain hänen kanssaan orkkuja " koko ajan" , mutta ei se haitannut, vaan se päinvastoin antoi hänelle itsevarmuutta, kun hän huomasi kuinka hyvä rakastaja hän on (sanoin sen ;) kun sai minut nauttimaan niin! Tämäkin poisti paineita hänen omalta tulemiseltaan.

Onhan sinulla lantionpohjan lihakset jumpattuna? Tiukat paikat antaa enemmän nautintoa miehelle, varsinkin jos tulet herkästi märäksi. Ja olethan sängyssä aktiivinen ja innostunut rakastelusta?

Yksi vinkki, jonka voin antaa ja joka meillä toimi, oli pitkä ja kiihottava esileikki. Sen voi aloittaa jo tunteja ennen tapaamista, hävyttömillä tekstareilla tai vaikkapa kiihkeillä katseilla, jos olette vielä paikassa, jossa ei voi vielä rakastella. Suuseksi on esileikkinäkin aivan loistava keksintö. Opettele kiihottamaan mies suuseksillä nirvanaan. Pyydä häntä sanomaan, mistä hän tykkää tai näyttämään jotenkin mikä häntä miellyttää. Siirtykää yhdyntään vasta kun alkaa olla jo " aika" ... Ja toisaalta, jos ollaan jo yhdynnässä voit ihan hyvin välillä kysyä mieheltä, saistko välillä ottaa häneltä suihin. Ja imuta vaikka loppuun asti. Ei yhdynnän tarvitse loppua siihen, että mies laukeaa sisääsi. Voit tyydyttää hänet vaikka käsin, mistä vaan hän tykkää.

Luulisin, että tilanne helpottaa, kunhan opitte tuntemaan toisenne paremmin ja kun molempien itsetunto sängyssä paranee.

Tsemppiä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on hermostunut vielä eikä ole täysin rentoutunut. Vie aikaa. Unohda asia ja osoita hänelle että nautit siitä mitä hän tekee sulle.

Vierailija
4/4 |
12.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa vaan sellainenkin mahdollisuus mieleen, että miehesi voi aivan hyvin feikata, ettei mälli lennä vaikka se tosiasiassa lentäisikin aivan liian herkästi abt heti kun vehje on sisällä. Saattaa kuulostaa hölynpölyltä, mutta kuvio lienee aika tavanomainen etenkin nuoremmilla miehillä kun tuntoherkkyys ja suorituspaineet ovat vielä huipussaan. Kannattanee joku kerta siis ottaa vehjettä poskeen tai hyväillä käsin, niin voit ainakin poissulkea tän vaihtoehdon pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme