Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun oli pakko kieltää naapureiden lapsia...

Vierailija
20.07.2010 |

tulemasta meidän vattupuskille. Tulivat änne lupaa kysymättä putsaamaan aina noi pensaat tyhjiksi. 10 vierasta lasta vähintään joka kerta kippojensa kanssa tossa...olen nipo kai mutta ainakin saamme itse vadelmia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiseen. Ei auttanut sanomiset kun tulivat luvatta kun emme olleet kotona. Vihdoin kyllästyin ja puskat lähti!

Vierailija
2/5 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lasten vanhemmat päästää naapuriin poimimaan? Eikö kato lastensa perään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lasten vanhemmat päästää naapuriin poimimaan? Eikö kato lastensa perään.

Käys lukee se "lapsi sotki valkoisen nojatuolin" -ketju niin ymmärrät miksi ei. Siellä mammat väittää pokkana että on valkoisen nojatuolin ostajan vika, jos jonkun mukula sotkee sen. Samalla logiikalla, on ap:n vika kun on laittanut puskansa siihen missä ne ovat houkuttelemaan lapsia.

Vierailija
4/5 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurissa esim lestisperhe joiden ihan pienetkin lapset usein meidän pihassa vahdittavana puoli päivää kerrallaan. Ovat kyllä mun lasten "kavereina" siinä kaikki iältään 3v-8v. ap

Vierailija
5/5 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kai nyt jokainen tuollaisessa tilanteessa kieltäisi ja kertoisi sen olevan varastamista. Sitten sovit sopivan rangaistuksen heidän vanhempiensa kanssa, vaikka rangaistukseksi kukin poimii teille valmiiksi litran vadelmia tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi