Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shoppailisitko liikkeessä, jossa on vaatteita

Vierailija
20.07.2010 |

rintaville, tiimalasivartaloisille naisille?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olisi niin en, koska en ole rintava. Vartalon malli on kyllä ihan hyvä, mutta rinnat ovat pienet

Vierailija
2/13 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaalivartaloinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaisi olla menekkiä suomessa kun täällä on pääosin omenoita ja päärynöitä.

Vierailija
4/13 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 13v asti povekas ja ns isojen tyttöjen vaatteet ovat minulle isoja koska en ole muualta iso kuin povestani.

Vierailija
5/13 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuen siitä, millaisia vaatteet muuten ovat. Jos tarjolla olisi esimerkiksi valkoisia t-paitoja ja paitapuseroita ympäri vuoden ja niitä voisi ostaa omassa koossa useampia kuin yhden kerralla, kävisin varmasti. Ärsyttää, kun ei mitään perusvaatteitakaan saa kuin etsimällä yhden vaivaisen. Ostan mieluummin netistä, koska sieltä voi ostaa useamman, kun löytää sopivan. Ostaisin mieluummin kerralla enemmän ettei tarvitsisi joka viikko piipahtaa. Sellaista en kestä.

Vierailija
6/13 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartaloni on mallia X, mutta ne tissit puuttuu :)

Vierailija
7/13 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa Suomessa on paljon x-vartaloisia naisia, joskin monilla heistä on vääränlaiset rintaliivit ja siksi he luulevat olevansa päärynöitä.

Vierailija
8/13 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isorintaisille mutta hoikille on tarjolla vain hutsuvaatteita. (Tai sitten näytän tavallisissa vain liian tyrkyltä)

Vierailija
9/13 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta meitä tällä kropalla varustettuja on Suomessa aika vähän. Eli ei siitä bisnekseksi ole. Nämä mammat vetää trikoot alle ja päälle ja kuorruttaa homman telttakankaalla.

Vierailija
10/13 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa Suomessa on paljon x-vartaloisia naisia, joskin monilla heistä on vääränlaiset rintaliivit ja siksi he luulevat olevansa päärynöitä.

Mutta mulla niitä tissejä ei oikeasti juuri ole, olen kokoa 80a.

T:7

Vierailija
11/13 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pienirintainen, kapeavyötäröinen ja pyöreäpeppuinen.

Vierailija
12/13 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistään ei meinaa nykyään löytää isorintaisille, vyötärön omaaville naisille vaatteita! Kaikki on tasapaksuille tehtyjä:(

Vierailija
13/13 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelmana on, että rinnoista ok vaate on vyötäröltä liian iso. Lantiolle taas tarvitsen leveyttä. Parhaiten löydän vaatteita Tazziasta, mutta ne ovat arkikäyttöön liian juhlavia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme