Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oho, osaan uida mutta olen uimataidoton!

Vierailija
19.07.2010 |

Pohjoismainen uimataidon määritelmä:

Henkilö,joka pudottuaan syvään veteen niin,että pää käy veden alla ja päästyään uudelleen pinnalle ui yhtäjaksoisesti 200 metriä,josta 50 metriä selällään,on uimataitoinen.

En varmasti jaksaisi uida 150 metriä päinuintia! Osaan kyllä uida, mutta en täyttäisi tuota määritelmää :o

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan pitää hyväksyä, ihan tavallista.

Vierailija
2/13 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaan uida altaan päästä päähän, mutta silti en ole uimataitoinen. Olen sen aina tiennytkin.

Tosin käsittääkseni tuosta 200 metristä pitää olla selkäuintiä _vähintään_ 50 metriä, ja sitä osaan kyllä uida vaikka 200 metriä joten olenko sittenkin uimataitoinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaan uida altaan päästä päähän, mutta silti en ole uimataitoinen. Olen sen aina tiennytkin.

Tosin käsittääkseni tuosta 200 metristä pitää olla selkäuintiä _vähintään_ 50 metriä, ja sitä osaan kyllä uida vaikka 200 metriä joten olenko sittenkin uimataitoinen?

Vierailija
4/13 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaan uida altaan päästä päähän, mutta silti en ole uimataitoinen. Olen sen aina tiennytkin. Tosin käsittääkseni tuosta 200 metristä pitää olla selkäuintiä _vähintään_ 50 metriä, ja sitä osaan kyllä uida vaikka 200 metriä joten olenko sittenkin uimataitoinen?

kahdestasadasta metristä saa olla ENINTÄÄN 50 metriä selkää (koska se on helpompaa).

Vierailija
5/13 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko joku tankki?

Vierailija
6/13 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko joku tankki?

Mutta en ole harrastanut uintia ja osaan vain koiraa. Altaan mitta on mun kykyjen rajalla. Mun mielestä tuo on pitkä matka. Selällään vois mennä.

ap

Vierailija
7/13 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kyllä pitäisin sinua uimataitoisena. MInun ei ole koskaan tarvinnut uida yli 10 metrin matkaa muuten kuin täysin vapaaehtoisesti, eli vaikken ehkä jaksaisi uida 200 metriä, on uimataitoni ollut täysin riittävä hengissäselviämiseen.

Vierailija
8/13 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatimukset, jos saisin uida rauhallisesti ja levätä välillä kellumalla...

tosin minkälaista selkäuinti on, osaan kyllä edetä selällänikin vedessä, mutta etenen vähän kuin rintauinnilla (paitsi selällään)?

Vierailija
9/13 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko joku tankki?

t. tankki, 160cm/85kg, mutta useampi sata metriä menee helpostikin kerralla (ja per uintikerta yli 2000m)...

Vierailija
10/13 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko joku tankki?

Etkö ennestään tiennyt vaikka näin tarkkanäiköisiä analyysejä kirjoittajista jakelet.

Vierailija
11/13 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois sellasta oikeen tyypillistä naisellista pää-ylhäällä-sammakkoa, jaksan uida altaan pituuksia monta kymmentä. En kuitenkaan tiedä, miten kävis merellä, jos olis vähän allokkoa ja vastatuulta... Niin ja ei tietenkään niitä altaan laitoja mistä ponnistaa aina välillä...

Vierailija
12/13 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et todellakaan ole uimataitoinen, jos et osaa rintauintia tai vapaata. Vai opetettiinko teillä uimakoulussa yhtenä uimalajina koiraa?

Vierailija
13/13 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et todellakaan ole uimataitoinen, jos et osaa rintauintia tai vapaata. Vai opetettiinko teillä uimakoulussa yhtenä uimalajina koiraa?

Mitä on vapaauinti?

ap