Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tiedän että tein typerästi

Vierailija
19.07.2010 |

olen jo jonkun aikaa epäillyt että miesystäväni pettää. Olen sanonutkin siitä hänelle, mutta on aina saanut minut sitten pois niistä ajatuksista. Tänään kuitenkin ratsasin hänen puhelimensa ja puhelin oli täynnä viestejä eri naisilta. Eli epäilyni osui oikeaan. En kuitenkaan halua että mies tietää minun tutkineen hänen puhelintaan, joten miten saisin hänet tunnustamaan. Ja luonnollisestikin hänet täytyy sitten jättää,eikö vain?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos muilla naisilla ei ole sinulle merkitystä. Miksi muuten tahdot sen tunnustuksen? Nöyryyttääksesi ennen kuin heität pihalle?

Vierailija
2/18 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti et saa tunnustamaan ollenkaan,taitaa olla aikomoinen pelimies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti et saa tunnustamaan ollenkaan,taitaa olla aikomoinen pelimies

Vierailija
4/18 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitti mulle riitti, hauskaa loppuelämää sulle!

Vierailija
5/18 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tajuaa että suhteemme loppui hänen töppäilyjen takia, ei sen takia, että minä vain kyllästyin. emme asu samassa asunnossa, siksi kai pettäminen on ollut niin helppoa. ap

Vierailija
6/18 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pyydät anteeksi mielessäsi Mieheltä että tutkit hänen tavaroitaan!

Vierailija
7/18 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pääset kerran miehen kännykkään käsiksi niin ettei mies huomaa, tee seuraavan kerran näin: laita tekstiviestejä tästä miehesi kännykästä näille naisille "miehesi nimissä", vaikka jotain että "olen tässä ajatellut että minulla on naisystävä, jota rakastan, olen käyttänyt sinua vain hyväkseni, anteeksi ja hyvää loppuelämää" tai mitä nasevaa nyt keksitkään. Jotain, joka saa miesystäväsi näyttämään idiootilta näiden naisten mielestä.

Poista lähettämäsi viestit ja mahdolliset vastaukset ellei sitten ole jotain "saatanan kusipää" viestejä, ne voit jättää :D

sitten vaan olet suloisen tietämätön mistään, käyttäydyt niinkuin ennenkin jne kunnes päätät lopettaa suhteenne.

Vierailija
8/18 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei todennäköisesti tunnusta mitään ennen kuin on ihan pakko (eli jos kerrot että näit viestit puhelimessa). Silloinkin hän saa vielä sinut tuntemaan itsesi pahantekijäksi ("ei mitään oikeutta katsoa toisen puhelinta, mustasukkainen hullu!" tms.) Varmasti välität hänestä vielä, kun vielä edes mietit? Sinuna kertoisin miehelle että olet saanut selville että hän pettää ja että se sattuu saatanasti ja että lopetat suhteen sen takia.

Vierailija
9/18 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ehkä juuri se, joka pitää laittaa. Tiedän että haukut saan puhelimen urkkimisesta, mutta enköhän ne kestä. Ja tiedän kyllä itsekkin että tein väärin, mutta sainpahan asialle varmistuksen. ap

Vierailija
10/18 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa asian laitettua jotenkin niin että syy on ollut minun tai käytökseni on oikeuttanut hänet pettämään. ap

Vierailija
11/18 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mieti tarkkaan haluatko jatkaa suhdetta hänen kanssa

Vierailija
12/18 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö/muistatko/pystytkö vielä tarkistamaan naisten nimiä tuolta kännykästä. Jos tiedät edes muutaman nimen niin sanoisin näin:

"Meidän suhteemme on ohi. Tiedän että olet pettänyt minua mm. xx, yy ja zz kanssa."

Ja kun mies sanoo että "mitä ihmettä, ei pidä paikkaansa" niin sanot vaan että "hänen selostuksensa ei kiinnosta koska et anna mitään arvoa valehtelijan sanoihin, näkemiin". Mies kyllä tietää valehtelevansa ja että tiedät jostain syystä totuuden ja sekös häntä kismittää.

Jos mies sanoo "siis mistä sä tollaisia muka tiedät" niin sanot kylmän viileästi "no en ainakaan tiedä koska sinussa olisi ollut miestä kertoa asiasta, mieti ihan vapaasti koko loppuelämäsi kuka minulle on asian kertonut".

Vierailija
13/18 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkinlaiset herätyksen ensin miehelle, että tajuaa tehneensä väärin. ap

Vierailija
14/18 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulen sitten kertomaan miten asia päättyi. ap

Vierailija
15/18 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertonut että olen puhelinta katsonut, mutta sanoin tietäväni pettämisestä. mies sanoin minun olevan vainoharhainen ja keksivän itse juttuja ja jotenkin sai asian käänymään niin, että nyt vaikuttaa että mies jätti minut, enkä minä häntä. Ei tämän näinkään pitänyt mennä. ap

Vierailija
16/18 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin tyypin.

Vierailija
17/18 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö sodassa ja rakkaudessa ole kaikki sallittu :)

Ja siis, erosimmekyllä, mutta miehen tuntien jossain vaiheessa alkaa pyytelemään anteeksi ja pyytää uutta alkua. ap

Vierailija
18/18 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se.

Sano että tunnet jonkun sen akan tsjp. tai että joku tuttunne oli nähnyt ne yhdessä jossain. Tai että laitoit yksityisetsivän perään.