Mistä tietää itse, onko lantiopohjalihakset oikeasti kunnossa ?
En mä nyt viitsisi gynelle aikaa tilata siksi, että saisin tietää onko lihakset jo kunnossa.. ?
Kommentit (13)
harjoittelukuulia tai -"sukkuloita", jotka ovat ohuen langan päässä. Tarkoitus on yrittää lihasvoimilla nipistää vastaan kun kädellä vetää kuulaa ulospäin.
Lantionpohjassa on ainakin 3 erilaista lihasryhmää, joten lihasharjoittelussa on erilaisia harjottelusarjoja. Nopeita supistuksia, pitkiä ja hitaita sekä maksimivoima niin kauan kuin jaksaa pitää yhtä "imua" yllä. Pissasuihkun katkaiseminen on vain yhden lihasryhmän toimimisen merkki.
Lantionpohjan napakkana pitämisestä pitäisi tulla tapa niin, että esim. lasta nostaessa muistaisi pitää "imun" yllä.
Lantionpohjassa on ainakin 3 erilaista lihasryhmää, joten lihasharjoittelussa on erilaisia harjottelusarjoja. Nopeita supistuksia, pitkiä ja hitaita sekä maksimivoima
Lantionpohjassa on ainakin 3 erilaista lihasryhmää, joten lihasharjoittelussa on erilaisia harjottelusarjoja. Nopeita supistuksia, pitkiä ja hitaita sekä maksimivoima
Kaalimato.com sivuilla ihan oma osio lantionpohjajumpalle
kunnes hankittiin esikoiselle trampoliini ja kokeilin pomppimista. Siinä on pikkuhousunsuoja tarpeen! Mutta muuten minulla ei ole ongelmia, ei virtsankarkailua tms pidätysvaikeuksia normaalielämässä, joten onko tuo nyt niin kamalan vakavaa... treeni ei tietysti olisi haitaksi.
ja mies kysy että oonko treenannu viime aikoina. Sanoin että en oo nyt muutamaan kuukauteen, niin mies totes vaan että sen huomaa kyllä. No äsken sitten pistin kuulat sisään ja hyvin n. 5min haara-perushyppyjä ja kuulat pysy hyvin sisällä. Mulla on lasiset 2cm kuulat, 2kpl.
jumppaa nyt sitten, että miehestäs tuntuisi paremmalta.
Voi testata geishakuulien kanssa helposti. Jos ne suostuvat pysymään vaikka 10 min. kävelyn aikana ilman vaikeuksia, niin lihaskunto on jo keskitasoa.
Voi testata geishakuulien kanssa helposti. Jos ne suostuvat pysymään vaikka 10 min. kävelyn aikana ilman vaikeuksia, niin lihaskunto on jo keskitasoa.
ohis
Niillä treenikuulilla voi kontrolloida niiden #ilolihasten# kuntoa vaikka kerran kuukaudessa. Sitten kun tarvetta niin ne vaan pariksi viikoksi käyttöön. Mieskin huomaa treenin tuloksen((
Jos tuntuu puristuksen tunnetta, pitäis olla kunnossa.
Pysyyhän siellä emättimen ´pussukassa vaikka mikä. Minulla on olemattoman huonot lihakset ja hermovaurioita vaikean synnytyksen takia, testattu ihan laitteella, joka piirtää käyrää tietokoneen näytölle. Ja pystyn katkaisemaan pissasuihkun, tekemään supistelevia liikkeitä rakastellessa ym.
Nyt kun tilanne on mennyt vielä pahemmaksi, aivastaessa saattaa tirahtaa. Trampoliinilla hyppiessä ei.
ja mies kysy että oonko treenannu viime aikoina. Sanoin että en oo nyt muutamaan kuukauteen, niin mies totes vaan että sen huomaa kyllä. No äsken sitten pistin kuulat sisään ja hyvin n. 5min haara-perushyppyjä ja kuulat pysy hyvin sisällä. Mulla on lasiset 2cm kuulat, 2kpl.
Ja hyvä niin, sillä en ole muuta sitten tarvinnutkaan. Hän kyllä mainitsi kaarevasta emättimen rakenteesta, jossa nämä kuulat ei paljoa auta. Minulla ei onneksi sellaista ollut.