Onko ketään joka olisi muuttunut?
Tuntuu että en saa mitään aikaiseksi enkä tunne itseäni. Olen parisuhteessa, jossa on tapahtunut paljon huonoa, mutta niin paljon hyvää. Ensinnäkin pitäisi tutustua itseensä ja uskaltaa lähteä tästä, jos niikseen menee. Vaikka on lapsia. Perimmäinen syyhän olla tässä on lapset, vaikka mies on ihana. Hänessä on kuitenkin (ehkä niin paljon vikaa).
Mutta ei puhuta miehestä vaan puhutaan minusta. Pyörtittelen päässäni monta tuntia paska asioita ja olen palstalla monta tuntia. En saa pidettyä kotiani siistinä. Mutta haluaisin olla sellainen, joka pitää kodin siistinä. Ja puuhailee kaikkea kivaa lasten kanssa.
Haluaisinkin tietää onko joku ollu saamaton luuseri ja muuttunut. Siis kyllä minäkin aikaan olen saanut hirveästi, mutta voisin vielä paremmin itsäni käyttää.
Kommentit (5)
mutta ettet vain olisi masentunut?
Minulla masennusaikana jäi kodinhoito ja kaikki tärkeä aivan kokonaan, kun en yksinkertaisesti jaksanut. Tiesin kyllä millainen olisin halunnut olla, mutta mitään asian eteen en osannut tehdä. Käyhän juttelemassa vaikka lääkärille, ei se ota jos ei annakaan. :)
mutta ettet vain olisi masentunut?
Minulla masennusaikana jäi kodinhoito ja kaikki tärkeä aivan kokonaan, kun en yksinkertaisesti jaksanut. Tiesin kyllä millainen olisin halunnut olla, mutta mitään asian eteen en osannut tehdä. Käyhän juttelemassa vaikka lääkärille, ei se ota jos ei annakaan. :)
pirun riippuvuus. Joka asiaan pitää täältäkin neuvoa kysellä. Ihan kuin ei osaisi ihminen elää! Eihän mun mammakaan roikkunu netissä, eikä mieheni mammakaan. Ihan hävettäis, jos joku saisi tietää. Eikä sitä koskaan tiedä milloinka "käry käy". Sitä ennen pitäisi nostaa itsensä täältä suosta! ap
että onkohan se liian vaativa. Kun en pysty siihen, en tee sitten mitään. Täydellinen äitikin mun piti olla! mutta olen kauakana siitä. :(