Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö muita häiritse mainokset otsikoiden välissä? Miksei siitä ole valituksia

Vierailija
19.07.2010 |

Olen ollut muutaman viikon pois palstalta ja tuommoiset ovat ilmestyneet väliin. Minua ainakin ärsyttää kamalasti.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun yksi häiriötekijä poistuu, toinen tulee tilalle.

Kai muistatte ne migreenipotilaan painajaiset, ne vipeltävät tekstit, sitten ne ponnahdusikkunat jne...

Ja taatusti yksikään niissä mainostettava tuote ei myy yhtään enempää. Minä ainakin vain hermostun niistä ja tulee negatiivisia tuntemuksia ko tuotteita kohtaan...

Vierailija
2/13 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä jauhettiin muutama päivä sitten, mutta sitten kaikki hommasivat mainoseston selaimeensa. Eipä näy enää :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi monesti katoin ettei johonkin aloitukseen ole tullut yhtään kommenttia, sitten itse kommentoin ja seuraavana luin pitkän liudan kommentteja jotka ennen minun tekstiä kirjoitettu. Ja samat asiat toistan omassa tekstissäni. Tuntuu pöljältä....

Vierailija
4/13 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä sinänsä periaatteestakaan huomaa, mitä niissä mainostetaan. Suututtaa vaan.

ap

Vierailija
5/13 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nuo näkyvät silti. Ne voi kyllä erikseen blokata Safari block imagen avulla. Ja näin teinkin just 5 min sitten.

Vierailija
6/13 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää ole mainoksia häiritsemässä. Ei ole myöskään sivupalkissa mainoksia. Suosittelen!

Vierailija
7/13 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Adblock käytössä, mutta nuo näkyvät silti. Ne voi kyllä erikseen blokata Safari block imagen avulla. Ja näin teinkin just 5 min sitten.

Adblockiin pitää ladata suodattimia.

Odotas nostan ketjun missä ohjeet.

Vierailija
8/13 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Adblock käytössä, mutta nuo näkyvät silti. Ne voi kyllä erikseen blokata Safari block imagen avulla. Ja näin teinkin just 5 min sitten.

Adblockiin pitää ladata suodattimia.

Odotas nostan ketjun missä ohjeet.

toimii, mutta noi piti ladata erikseen. Lisäksi mulla on vanhempi OSX, johon on vaikeampi löytää edes Adblockia.

Vierailija
9/13 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on niin paljon trafiikkia joka tapauksessa että eivät ne taatusti poista rahaa kirstuun tuovia mainoksia siksi että muutama av-mamma uhkailee lähteä pois palstalta.

Siksi en vaivaudu valittamaan noista ärsyttimistä. Mutta yritän kyllä aivan erityisesti olla katsomatta niihin päin.

Vierailija
10/13 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latasin itselleni sen Adblockin, ja tilasin siihen suomalaisen wiltteri-suodattimen, kaikki mainokset katosivat, myös tekstien välissä olevat

Vierailija
11/13 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alan maksamaan palstan lukemisesta. Niillähän tämä toiminta rahoitetaan!

Vierailija
12/13 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latasin itselleni sen Adblockin, ja tilasin siihen suomalaisen wiltteri-suodattimen, kaikki mainokset katosivat, myös tekstien välissä olevat

Vierailija
13/13 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimman osan sivun mainoksista olen saanut poistettua, mutta nuo jäivät sekä otsikon liepeillä oleva.. olikohan Kirjakerhon mainos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme