FB - Hommaan lasten syöpätutkimukseen yhtäpaljon rahaa kuin ryhmässä on jäseniä - Uskomaton tahti
miten ihmiset liittyy. :)
Parissa sekunnissa tulee koko ajan montakymmentä. Wau!
Kommentit (10)
Toivottavasti perustaja pitää sanansa - ja onnistuu!
Siis ryhmän aloittanut:D anteeksi.
jotkut ehdottaneet, että jokainen ryhmään liittynyt lahjoittaisi 1 euron tilille (jahka tili ilmestyy), joten siinähän se raha olisi kasassa eikä kellekään varmaan konkursiin vievä lahjoitus. Mulle ainakin sopisi :)
ja minuutissa tulee SATOJA uusia jäseniä!
Ensin mainostaa, että perustaja lahjoittaa. Nyt pitäisikin liittyneiden lahjoittaa ja etsii sponsoreita...
yhteisön jäsen lahjoittaa sen yhden euron.
Mutta eihän se tietenkään onnistu kun heti on joku rutisemassa että
"eihän tässä ITSE pitänyt mitään maksaa vaan yhteisön perustaja lupasi hommata rahat.." diibadaaba..tekopyhää liittyä edes ko.yhteisöön sitten..
Ensin mainostaa, että perustaja lahjoittaa. Nyt pitäisikin liittyneiden lahjoittaa ja etsii sponsoreita...
se perustaja luvannut itse rahoja lahjoittaa vaan kerätä kyseisen summan!
mulla kun on tilanne, etten voi liittyä enää mihinkään, kun olen niin monessa ryhmässä mukana
klikkaavat kerran hiirellä ja ovat sitten tyytyväisiä itseensä koko päivän.
Typerin esimerkki tämänkaltaisesta oli Iranin kansannousun aikainen vihreä palkki -liike. Omille sivuille tuli hieman vihreää, jos klikkasi nappia. So f:n what? Tuskin se Ahmadinejad muuttaa Iranissa yhtään mitään vaikka jonkun Facebook-sivu muuttaa väriä, enkä usko, että sen takia ammuttiin yhtään mielenosoittajaa vähemmän.
Minä olen sitä mieltä, että teon vaikuttavuus on suurin piirtein sama, kuin se aika ja mielenkiinto, joka siihen käytetään. Ja yksi klikkaus on aivan helkkarin paljon vähemmän kuin vaikkapa se, että menee odottamaan kadulle mieltä.
Onko ketjun aloittaja kertonut, millä tavalla aikoo rahaa kerätä?